poniedziałek, 17 września 2012

pokój letni albo biuro

 Część  naszego domu od początku była przeznaczona na pomieszczenia gospodarcze,czy służące do pracy.Tak więc obok garażu, pralni jest pracownia,czy tez pokój biurowy.Role pomieszczeń czasem się zmieniają.Tak też udało się wygospodarować pokoik,który wcześniej służył mi jako magazyn gotowych "rękodzieł",a teraz miał mi służyć jako biuro.Szybko okazało się ,że latem jest wielce pożądany przez córki-cudowny chłód..
 Ważne-zminimalizować koszty!
Udało się pogodzić mimo zaledwie 8m2 wiele funkcji,które miałby spełniać.




Mieści się jednoosobowe łóżko,współczesny sekretarzyk z rozkładanym blatem,szafa dwudrzwiowa,
regał.




Krzesło biurkowe-ale na jednej nodze ,ponieważ kółka muszą częściowo chować się pod łóżko,aby można było rozłożyć blat.  

 




Akurat obrus szydełkowy  miał wolne w salonie,mógł
ozdobić łóżko.
Tak sobie wędruje.
         Uwielbiam tę lampę.

  
      Szafę  przerobiłam ze starej   dwuczęściowej szafy 
       i pobieliłam ją.
Dziękuję za odwiedziny!

4 komentarze:

  1. Wyjatkowo przytulny pokoik i rewelacyjna narzuta na lozko! No no, coraz bardziej mi sie u Ciebie podoba!
    Szczerze mowiac, te majtkowe rozowosci troche sa nie ten-tego, ale to moje subiektywne odczucie. Ja bym tez roz przygasila, przyszarzyla.
    Nie miej mi za zle, jestem szczera (do bolu, a nie chcialabym, zeby Cie bolalo).
    Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wizytę.Róż jest w rzeczywistości raczej wrzosowy,Fakt trochę słodko,natomiast kolorystyka wynikała trochę z tego,czym dysponowałam.Na zmianę wieszam kremowe zasłonki w tłoczone literki i wtedy wełnianą szarą narzutę.Jest bardziej neutralnie.Kiedyś pokaże.Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gapię się na Twoje posty, trochę poczytam i pozaglądam. "Ukradłam" Ci też pomysł na mydło :)
    Uroczy ten pokój, chociaż róż nie koniecznie jest moim kolorem. Podoba mi się narzuta, cudna jest! Szafa pięknie ozdobiona :) Wszystko jest błogie :) do odpoczynku. Pozdrawiam ciepło Goya

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)