piątek, 18 marca 2016

przedpokój-królestwo boazerii-remont

WitajcieKochani  :)

Grypa ma  też i dobre strony...:)
Dzisiaj jeszcze kadry z remontu mieszkania do wynajęcia,które remontowałam,ale 
wkrótce będzie relacja z poznańskich targów Home Decor.


A wracając do remontu...to już historia,
bo odbył się w wakacje,ale...
Boazeria wszechobecna w tym mieszkaniu,
choć natrętna to zagwarantowała też spójność stylistyczną.
Kształt przedpokoju to litera L,układ wygony,
 zresztą całe mieszkanie ma układ funkcjonalny i duże okna,co jest niestety rzadkością w obecnym budownictwie.
Zmiany?
Odrobina białej farby czyni cuda!
Budżet był minimalny,ale...
Pomalowałam boazerię,wymieniłam lustro,oświetlenie,trochę dekoracji i tyle.
Wydałam może 300zł,a zmiana jaka?
Sami zobaczcie ... :)






























Pozdrawiam Was ciepło i życzę uśmiechniętych dni ,
bez wirusów i bakterii:)
Renata

21 komentarzy:

  1. Zmiana ogromna . O pomalowaniu boazerii na przedpokoju i ja myślę ale mam kłopot z doborem farby bo marzę o kolorze prawie białym z dodatkiem mięty. Śledzę Twoje zmagania z remontem . Twoje informacje są mi bardzo pomocne . Dziękuję i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomaluj na biało,a kolejną warstwę na miętowo,każde malowanie to koszt może 50zł,nie bój się,przemalowuj do skutku.Kilka godzin pracy,a i tak efekt będzie wart każdych pieniędzy,niewielkich wbrew pozorom:)Zachęcam
    powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zmiana. Pozwolę sobie pokazać mamie ten post, bo rodzice mają w jednym pokoju boazerię i chcą ja zerwać w tym roku. Może spodoba im się taka przemiana.
    Jakiej farby użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne farby akrylowe do drewna,polecam markę colours z castoramy-stosunkowo tanie a ładnie kryja:)
      powodzenia!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź.
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Kapitalna odmiana, warto było.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno dawno temu - bo mnie nie było Renatko ale powiem ci szczerze że jak zobaczyłam twój super uśmiech na twarzy w banerku to na ten moment myślę że nie muszę chwalić wszystkich twych pięknych prac - uściski śle wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel jest dla mnie królową:) Pięknie!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała boazeria-jak najbardziej jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, wspaniale....jestem zachwycona....szkoda tylko ,że zdjęcia takie małe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknij w zdjęcie ,powiększy się:) dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
    2. oczywi scie że klikałam :-), ale fajniej byłoby bez ...przynajmniej dla mnie, tak to my krótkowidze mamy:-)

      Usuń
  9. moja teściowa która ma sporo boazerii ostatnio pomalowała przedpokój na biało-no i rzeczywiście biała boazeria to jest to:) przed wszystkim mega jaśniej jest, pomieszczenie wydaje się większe czysto fajnie:) dobra przemiana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie metamorfozy....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Metamorfoza niesamowita, bardzo fajnie wyszło. Uwielbiam takie przemiany, już jestem fanką :D Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyglada :) świetny patent zeby malować tylko zewnętrzna cześć desek, bez piór i łączeń, nie rzucają sie w oczy przerwy powstałe przez zasychanie drewna. Przyznam, ze przy wyborze naszego domku decydującym elementem była właśnie boazeria ;) zapach ogrzanego drewna i skrzypiące sosnowe schody, wróciłam wspomnieniami do dzieciństwa i wakacji na wsi... przepadam :)
    Pozdrawiam serdecznie - Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt końcowy! Biała boazeria super się prezentuje, szczególnie ze stylem skandynawskim:) Od razu wnętrze jest jaśniejsze i przytulniejsze:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ty wpadasz na te pomysły !? Widać, że boazeria jest doskonałym tworzywem do malowania. Malowanie, kilka gadżetów i przedpokój lśni jak nowy. Jest pięknie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odnowiony przedpokój wygląda wprost bajecznie. Tak świeżo, elegancko i również nowocześnie. Gratuluję pomysłu i realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. No widać różnice, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)