piątek, 18 marca 2016

przedpokój-królestwo boazerii-remont

WitajcieKochani  :)

Grypa ma  też i dobre strony...:)
Dzisiaj jeszcze kadry z remontu mieszkania do wynajęcia,które remontowałam,ale 
wkrótce będzie relacja z poznańskich targów Home Decor.


A wracając do remontu...to już historia,
bo odbył się w wakacje,ale...
Boazeria wszechobecna w tym mieszkaniu,
choć natrętna to zagwarantowała też spójność stylistyczną.
Kształt przedpokoju to litera L,układ wygony,
 zresztą całe mieszkanie ma układ funkcjonalny i duże okna,co jest niestety rzadkością w obecnym budownictwie.
Zmiany?
Odrobina białej farby czyni cuda!
Budżet był minimalny,ale...
Pomalowałam boazerię,wymieniłam lustro,oświetlenie,trochę dekoracji i tyle.
Wydałam może 300zł,a zmiana jaka?
Sami zobaczcie ... :)






























Pozdrawiam Was ciepło i życzę uśmiechniętych dni ,
bez wirusów i bakterii:)
Renata

84 komentarze:

  1. Zmiana ogromna . O pomalowaniu boazerii na przedpokoju i ja myślę ale mam kłopot z doborem farby bo marzę o kolorze prawie białym z dodatkiem mięty. Śledzę Twoje zmagania z remontem . Twoje informacje są mi bardzo pomocne . Dziękuję i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie śledzenie sman pomaga w podejmowaniu własnych decyzji. Bardzo ciekawy blog, akurat chcialam oswiezyc nieco rzeczy w swoim domu.

      Usuń
  2. Pomaluj na biało,a kolejną warstwę na miętowo,każde malowanie to koszt może 50zł,nie bój się,przemalowuj do skutku.Kilka godzin pracy,a i tak efekt będzie wart każdych pieniędzy,niewielkich wbrew pozorom:)Zachęcam
    powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zmiana. Pozwolę sobie pokazać mamie ten post, bo rodzice mają w jednym pokoju boazerię i chcą ja zerwać w tym roku. Może spodoba im się taka przemiana.
    Jakiej farby użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne farby akrylowe do drewna,polecam markę colours z castoramy-stosunkowo tanie a ładnie kryja:)
      powodzenia!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź.
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Kapitalna odmiana, warto było.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno dawno temu - bo mnie nie było Renatko ale powiem ci szczerze że jak zobaczyłam twój super uśmiech na twarzy w banerku to na ten moment myślę że nie muszę chwalić wszystkich twych pięknych prac - uściski śle wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel jest dla mnie królową:) Pięknie!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała boazeria-jak najbardziej jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, wspaniale....jestem zachwycona....szkoda tylko ,że zdjęcia takie małe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknij w zdjęcie ,powiększy się:) dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
    2. oczywi scie że klikałam :-), ale fajniej byłoby bez ...przynajmniej dla mnie, tak to my krótkowidze mamy:-)

      Usuń
  9. moja teściowa która ma sporo boazerii ostatnio pomalowała przedpokój na biało-no i rzeczywiście biała boazeria to jest to:) przed wszystkim mega jaśniej jest, pomieszczenie wydaje się większe czysto fajnie:) dobra przemiana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie metamorfozy....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Metamorfoza niesamowita, bardzo fajnie wyszło. Uwielbiam takie przemiany, już jestem fanką :D Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyglada :) świetny patent zeby malować tylko zewnętrzna cześć desek, bez piór i łączeń, nie rzucają sie w oczy przerwy powstałe przez zasychanie drewna. Przyznam, ze przy wyborze naszego domku decydującym elementem była właśnie boazeria ;) zapach ogrzanego drewna i skrzypiące sosnowe schody, wróciłam wspomnieniami do dzieciństwa i wakacji na wsi... przepadam :)
    Pozdrawiam serdecznie - Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt końcowy! Biała boazeria super się prezentuje, szczególnie ze stylem skandynawskim:) Od razu wnętrze jest jaśniejsze i przytulniejsze:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ty wpadasz na te pomysły !? Widać, że boazeria jest doskonałym tworzywem do malowania. Malowanie, kilka gadżetów i przedpokój lśni jak nowy. Jest pięknie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odnowiony przedpokój wygląda wprost bajecznie. Tak świeżo, elegancko i również nowocześnie. Gratuluję pomysłu i realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. No widać różnice, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka boazeria kojarzy mi się z apartamentami nadmorskimi. Do tej bieli dodałabym niebieskich dodatków- błękitnych albo granatowych i normalnie rejs statkiem w domu :) Byłam wczoraj w Lokum Deweloper i chyba zdecyduje się w końcu na swoje pierwsze cztery kąty. Wertuje od rana różne inspiracje, także dzięki za Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy z nas chce, aby przedpokój był bardzo przyjemnym miejscem. Dlatego warto zadbać o jego czystość. Dlatego polecam zamontowanie wycieraczek obiektowych https://www.alumatex.pl/produkty/wycieraczki-obiektowe które pomogą nam czystość utrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio odwiedziłem stronę MMP www.mmp.net.pl – było warto. Kupiłem wiele produktów w hurtowej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała zmiana, ale efekt końcowy ogromny! Bardzo mi się podoba, boazeria w bieli prezentuje się naprawdę dobrze. My właśnie kończymy remont łazienki, który troszkę się przeciągnął, bo mieliśmy naprawdę dużo pracy. Pozostaje tylko zamontować grzejniki (zobacz na stronie in360) i gotowe :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na tym blogu znalazłem bardzo dużo ciekawych artykułów.To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Klasyka :) Dla mnie bomba :) Podoba mi się to co było dawniej, jest to aktualne teraz

      Usuń
  24. Super zmiana. W sumie mały wydatek, a różnica bardzo duża. Dzięki takim pomysłom, to co jakiś czas możemy sobie zmienić wystrój, a jak widać sama zmiana koloru wystarczy, żeby pomieszczenie inaczej wyglądało. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bratnek polecił mi farby od www.cromadex.pl - długo zastanawiałem się czy w nie zainwestować. W końcu się zdecydowałem i powiem szczerze, że było warto!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł. Rzeczywiście biała farba może czynić cuda! Całość bardzo mi się podoba, taka skandynawska aranżacja, która mi osobiście niezmiernie przypadła do gustu:) Poza tym, bardzo fajny blog ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyremontowane pokoje. Czekam na kolejny twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda nieźle ale bez pożyczki online dla zadłużonych nie będzie mnie stać na takie wykończenie. Jakim rodzajem farb była malowana ta powierzchnia? Jak prezentuje się ona po tylu latach? Wszystko pewnie nadal wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomoc przy remoncie? Trudno o lepsze farby niż te od www.cromadex.pl.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie taką boazerie jak najszybciej trzeba wymienić :D
    https://el-san.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Najgorsze królestwo na świecie. Też jak najszybciej chciałabym się pozbyć starej boazerii. Jednak widziałam też ciekawe wnętrza z jej wykorzystaniem

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna metamorfoza! Przedpokój wygląda zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak stawiałem swój dom to najwięcej problemów miałem z tynkowaniem i malowaniem sufitów. Zdecydowałem się na zakup rusztowania ze strony https://www.arad.pl/rusztowania-przejezdne-krause-,g33.html. Zbierają bardzo pozytywne opinie w sieci, a ich sprzedawcy naprawdę znają się na rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tak:) Remont to nie przelewki. Nie ma łatwo. Strasznie dużo pracy to kosztje a jeszcze wiecej nerwów. Ale jak sie na to spojrzy po wszystkim to zawsze stwierdza sie ze warto:) Ja ostatnio walczylem z elektryka a dokladnie z puszki podtynkowe ale znalazlem fajnego dostawce i poszlo z górki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Farby najwyższej klasy? Polecam www.cromadex.pl - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię oglądać takie przemiany, dzięki którym czuje powiew nowych pomysłów. Nas tez niedługo czeka remont, ale taki całkiem spory. Do wymiany jest prawie wszystko. Na https://www.asaj.pl/swietlowki-led-tuby widziałam też, że mają całkiem spoty wybór elementów instalacji elektrycznych. Może warto tam zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety remont wiąże sie z wydatkami, niekiedy z bardzo dużymi . Dlatego chciałbym Wam polecic https://deko-rady.pl/male-kuchnie , poniewaz na stronie znajdziecie mnóstwo porad oraz roznorodnych rozwiązan dla Waszych wnętrz. Dzięki niektórym mozecie sporo oszczedzic.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna metamorfoza przedpokoju. Pozostaje mi pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przy zakupie materiałów budowlanych warto sprawdzić czy posiadają certyfikację Q-mark https://certyfikatiso.com.pl/certyfikacja-wyrobow/secured-by-design-certyfikat-dla-bezpiecznej-architektury/) Na bezpieczenstiwe naprawde nie ma co oszczedzac

    OdpowiedzUsuń
  47. Remont mieszkania to spore wyzwanie, trzeba się nieźle natrudzić, aby planowane przez nas wykończenia wnętrz były wykonane tak jak tego chcemy

    OdpowiedzUsuń
  48. Przedpokój wygląda zdecydowanie lepiej! Bardzo mi się podoba jego nowa odsłona

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś faktycznie takie wykończenia wnętrz były bardzo modne, ale dziś różne ich odmiany także można spotkać. Muszę przyznać, że ja jestem bardzo zadowolony z mojego nowego mieszkania. Skorzystałem z oferty https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i moim zdaniem ona okazałą się zdecydowanie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  52. 58 years old Software Engineer I Jilly Shimwell, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Hooping. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Ferrari 375 MM Berlinetta. przydatne zrodlo

    OdpowiedzUsuń
  53. 44 yrs old Software Consultant Travus Sandland, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Benji and Soapmaking. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Esprit. sprawdz to

    OdpowiedzUsuń
  54. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Faktycznie kiedyś takie wykończenie wnętrz było bardzo fajne i myślę, że jeszcze gdzie nie gdzie można je spotkać. Ja jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest również posiadanie sprawdzonej ekipy budowlanej. Właśnie dlatego ja zdecydowałem się na współpracę z http://profbuild.pl/ gdyż ci fachowcy robią bardzo dobrą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Każdy ma inny styl, inna kulturę, poczucie estetyki... Także ja tam nie ingeruję czy taka aranżacja jest ładna, czy też nie... Mnie tam podobają się takie https://blog.abrys.net aranżacje nowoczesne. Które są stylowe, charakterne i estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Akurat jeśli chodzi o sam remont to ja jestem zdania, że jak najbardziej warto go raz na jakiś czas przeprowadzić. Muszę przyznać, że jak najbardziej dobrze w remontach sprawdza się firma https://www.wawerbud.pl/ która już u nas była nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ogólnie same remonty są bardzo ważne i ja jestem zdania, że również do nich warto jest mieć zaufaną ekipę. W takiej sytuacji ja na pewno każdemu mogę polecić firmę https://www.remonty.w.poznaniu.pl/ która u mnie również już zajmowała się remontem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak najbardziej same remonty na pewno są trudne dla nas wszystkich ale myślę, że warto jest to przetrwać. Sam z chęcią korzystałem ze sprawdzonych materiałów do wykończenia wnętrz https://artcorestudio.pl/ i wiem, że wybrałem bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  63. To prawda przeprowadzenie remontu zawsze jest dla każdego z nas uciążliwe, ale niestety raz na jakiś czas trzeba to zrobić. Właśnie dlatego ja chciałbym każdemu polecić doskonałą firmę remontową http://remonty.wroclaw.pl/ która również wiele prac u mnie wykonywała.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawe propozycje, polecam także moją kul propozycję

    OdpowiedzUsuń
  66. To jest absolutna racja lecz nie wiem czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym kto de facto może zrobić cyklinowanie podłogi. Jak udało mi się ustalić to właśnie firma http://cyklinowanie.szczecin.pl/ takimi pracami się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  67. W moim rodzinnym domu też jest boazeria. Jak dla mnie nie wyobrażam sobie innego wnętrza. Jest przytulne i pachnie drzewem.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo wartościowy tekst. Z niecierpliwością czekam na kolejne artykuły. Dzięki
    czapka,

    wełna,

    duze szale damskie

    OdpowiedzUsuń
  69. A czy macie jakieś wskazówki dla osoby, która chce zakupić nowe mieszkanie? Zależy mi na zakupie mieszkania deweloperskiego.

    OdpowiedzUsuń
  70. Niezwykle wartościowy artykuł, który zasługuje na uznanie. Dziękuję autorowi za tak wartościowe przemyślenia. Pozdrawiam serdecznie!


    Przejdź do strony,
    Sprawdź nasze produkty, Kliknij tutaj, aby rozpocząć,
    Dowiedz się więcej o nas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)