poniedziałek, 16 września 2013

jestem w Moim Mieszkaniu:)

Witajcie kochani
Nowy tydzień rozpoczął się wielkimi emocjami,otóż ukazał się październikowy numer Mojego Mieszkania, a w nim min.sesja z mojej kuchni.




Pamiętam jak oglądając kolejne blogi widywałam Wasze sesje i marzyło mi się przeżyć coś podobnego,ale myślałam,kto wie może kiedyś...i proszę..nie trwało to lata nawet:)Muszę przyznać,że jest to spore przeżycie ,praca z zawodowcami i podglądanie pracy profesjonalistów.

Pani Jola Musiałowicz i pan Marcin Czechowicz-mistrzowie.Kilka zdjęć z sesji i z gazety.






Sporo emocji i trochę stresu,co widać na mojej twarzy:),ale życzę każdej z Was,która marzy o takim doświadczeniu,by to się zdarzyło:)Miłej lektury Wam życzę,bo dużo ciekawych artykułów w tym numerze:)







Dziękuję za komentarze i pierwsze gratulacje.
Pięknego tygodnia Wszystkim życzę:)
Renata

82 komentarze:

  1. Gratuluje , koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mam! Już oglądałam i podziwiałam. Z całego serca gratuluję.
    Buziaki i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!! zasłużyłaś na taką przygodę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba! Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, to dopiero wiadomość! Gratuluję serdecznie! :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. Renatko, gratuluję Ci ciepło! Cieszę się, że spełniło się Twoje marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam i miałam od razu po przeczytaniu napisać z gratulacjami. Bardzo fajnie było zobaczyć Ciebie i Twoje piękne zbiory w nowym numerze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widziałam już w piątek i wspomniałam o Tobie na moim blogu. Cieszę się razem z Tobą ...
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne gratulacje !!! widziałam , zachwycałam się - jest pięknie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!!! Fajnie chyba jest oglądać swoje M w czasopiśmie!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJE!!! mając taki dom to grzech go nie pokazać szerszej publiczności. mam nadzieje, że zainspirujesz nie jedną osobę

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje , kolejny powód żeby jechać do miasta i gazetkę kupić

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!!! Gratulacje dla przepięknej Kobiety! Wcale nie widać, abyś była zestresowana. Pozdrowienia, s.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!!! Gratulacje dla przepięknej Kobiety! Wcale nie widać, abyś była zestresowana. Pozdrowienia, s.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie rano kupiłam jak zwykle co miesiąc i bardzo Ci gratuluję, ale masz faktycznie różne cudowności, picie kawy u Ciebie to bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULUJE! Przeżycie na pewno ogromne, ale profesjonalne zdjęcia to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem, wiem widziałam i gratuluję... Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczorajszy wieczorek spędziłam w Waszym towarzystwie,piszę w Waszym,bo byłam u Guriany,Agnieszki i u Ciebie oczywiście:)Gratuluję! na pewno fajna przygoda i doświadczenie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję serdecznie. Świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ wyróżnienie Cię spotkało!!! Gratuluję z całego serca i koniecznie muszę nabyć ten numer - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję sąsiadce z gazetki!!!!
    Ty to chociaż zdjęcia jakieś zrobiłaś podczas sesji, bo ja to cały dzień jak na haju chodziłam..hehe..zapomniałam,że można jakies zdjęcia zrobić...
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz Joasiu rozumiem - byłaś dziwnie tajemnicza a to ci dopiero niespodzianka - z całego serca życzę ci wszystkiego dobrego bo jest to swojego rodzaju wyróżnienie które na pewno się nie zakończy na jednej takiej publikacji buziaki ślę Maria i cieszę się razem z tobą

    OdpowiedzUsuń
  23. To musi być niesamowite ...:-) serdecznie gratuluję i pędzę do kiosku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! gratuluję! w pełni zasłużona nagroda!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Joasiu!!!!!! Bardzo, bardzo Ci gratuluję!!!! Żałuję strasznie, że nie mam teraz dostępu do MM, nie mogę obejrzeć Ciebie w gazetce, ale wiem i tak, że Twój dom jest przepiękny i pełen Twoich fantastycznych pomysłów!!
    Jeszcze raz gratuluję!!!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję publikacji! i cieszę się, że dzięki niej mogłam trafić na Twojego bloga. Lecę teraz pooglądać, poczytać i troszkę się u Ciebie zadomowić ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Nooo, szacun! Bede miala znajoma celebrytke, co ja w kolorowych pismach pokazuja. Co oni z tymi parasolkami? Sufit Ci przeciekal, czy co? (wiem, wiem, zartuje)
    Gratulacje, Renatko.
    W czwartek bede w Lodzi na kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko !!! A ja wczoraj przewertowałam, fakt , nie wczytywałam się ale nie zauważyłam. Kochana , gratulacje, dzisiaj zasiądę porządnie do lektury gazetki i popatrzę . Fajne przeżycie, ale wyszłaś pięknie. Nie mam teraz czasu ale korci, mnie , korci i zaraz zajrzę do gazetki, przecież taka chwila nie może czekać. Moja kolejna blogowa koleżanka w gazecie, o rety , więcej nie piszę tylko czytam , pa pa

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!!! Widziałam i podziwiam :) Piękne mieszkanie i zbiory porcelany. Cudownie wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. No to jest Coś!
    Gratuluję.Muszę przyznać, że nie wiem czy starczyłoby mi odwagi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Marzenia się spełniają :) Teraz pomyśl sobie następne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. szczerze Ci gratuluję! Wspaniała przygoda na Twoim koncie:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Wspaniałe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje:)))))))))0 wspaniale:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że wspólnie kochamy róże z tym, że ja te babcine! ;)
    Dzisiaj podziwiałam Twoją różaną kolekcję i kto wie może kiedyś Ty będziesz podziwiała moją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulację!!! Wspaniała przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Renatko super....Gratuluję... Fajnie wyszłaś....Różana porcelana bajkowa...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  38. No gratuluję! Fajna sprawa a my teraz możemy się chwalić znajomością Pani z Gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj jak fajnie, gratulacje....lecę po gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdeczne gratulacje,powód do dumy:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Już widziałam!!!! Gratuluję gorąco, piekne zdjęcia:))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję! Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć to wydanie, chętnie poczytam i pooglądam!
    Pozdrówka Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ogromne gratulacje! Marzenia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję Renatko :) jeszcze nie widziałam, ale na pewno obejrzę z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję sesji.Z pewnoscią zakupię ten numer!

    OdpowiedzUsuń
  46. podziwiam i szanuję a także gazetę kupuję no WOW

    OdpowiedzUsuń
  47. Przglądając gazetę wiedziałam że znam te... babeczki z jakiegoś bloga.A tu taka niespodzianka. Gratuluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. również gratuluję!!:))...z przyjemnością przeczytałam...a i przepisy nie omieszkam wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Serdeczne gratulacje, to prawdziwy sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super, to jest coś ! Gratuluję publikacji :) Piękna kolekcja :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczere gratulacje zasłużyłaś na tą publikacje :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję publikacji:) zdjęcia już widziałam i jest na co popatrzeć, cudne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje:) Pozdrawiam serdecznie, życząc pogodnego końca kalendarzowego lata:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję ! A właśnie się zastanawiałam ,skąd wnętrze takie znajome :-) Hihi teraz już wiem :-)
    Dodaję Cię do obserwowanych , jeśli nie masz nic przeciwko :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  55. kupiłam, przeczytałam i serdeczne GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  56. Prawdziwa frajda taka sesja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje! Zasłużyłaś na taką sesję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super! Już podziwiałam Twoje kuchenne skarby :-) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję kochana, piękna sesja!!!! A skarbami Twoimi zachwycam się i zachwycam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Raz jeszcze gratuluję Renatko!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulacje!!!! Zdecydowanie kuchnia zasluguje na taka piekna sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję:)! Zasługujesz na to, by setki nie blogowych oczu mogły podziwiać Ciebie i Twój dom:)!

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje :) zdjęcia w MM są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Renatko SUPER ! Gratuluję serdecznie :) szkoda tylko że gazetka poza moim zasięgiem:(
    Domyślam się że ekipa opuścić Twojego domku zbyt szybko nie chciała , bo jest tam co fotografować , oj jest :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję
    widziałam, czytałam, bardzo się cieszę Twoim wyróżnieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie poznałam Ciebie w piśmie. Gratulacje. Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  67. Trochę późno, ale i ja gratuluję sesji :) Co prawda na zdjęciu Cię nie poznałam, ale Twoją piękna kuchnię już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję Ci Moja Droga, z tej okazji życzę Ci dalszych sukcesów, wciąż odkrywaj coś na nowo, inspiruj się i ciesz ogromnie tym co robisz, bo piękny jest świat, który tworzysz, podziwiam każdą kobietę z pasją - taką jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Spóznione gratulacje składam :) Mam gazetę ,skarby podziwiałam ,ale nie wiedziałam czyje...teraz już wiem :):):) Gratuluję raz jeszcze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzisiaj zakupiłam sobie dwie ulubione gazetki Weranda Country i Moje Mieszkanie. Bardzo miła niespodzianka:) Gratuluje sesji i pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Serdeczne gratulację! Mam i ten numer u siebie. To wielkie wyróżnienie i również moje marzenie, ale pewnie nie jestem w tym pragnieniu osamotniona hehe ;) może jak w końcu zakończy się nasz remont ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  72. No to mieszkanie zamieniło się w studio fotograficzne :) Lepszej reklamy nie można sobie znaleźć, jak gazetę, która pewnie trafi do rąk tych pań, które z internetem nie żyją zbyt dobrze. Można być z siebie dumnym :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo mądry tekst, który zmusza do refleksji. Wielkie brawa dla autora! Pozdrawiam z podziwem!


    Zobacz nasze nowości, Wejdź na stronę,
    Sprawdź to,
    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z nami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)