piątek, 1 sierpnia 2014

stare i nowe w Brukseli

Witajcie kochani :)

Dzień dzisiaj deszczowy,troszkę wytchnienia,
od gorącego, pięknego lata ...
Okres wakacyjny sprzyja podróżom i wspomnieniom...
Jak być może pamiętacie wiosną podróżowałam z młodzieżą po Europie ,zwiedziliśmy kilkanaście miast,jest więc do czego wracać wspomnieniami .



Zapraszam Was dzisiaj do Brukseli,a co mnie zauroczyło?
Piękne i harmonijne połączenie architektury kilkusetletniej 
z ta nowoczesną,najwyższej klasy.
Czułam się troszkę jak Alicja ,która przechodzi między różnymi światami totalnie różnymi,
 a jednak dziwnie spójnymi.








 





W innym poście zaproszę Was do obejrzenia witryn sklepowych...ach nawzdychałam się troszkę :)
Pozdrawiam Was kochani i życzę pięknego weekendu :)

Renata
macie jeszcze chwilkę ?
to zapraszam do mojego sklepu  la rosa .
 




 

23 komentarze:

  1. Ach dziękuję Ci za tę chwilę wspomnień. Bardzo lubię Brukselę jej ulice i ...
    koronki robione na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie byłam w B. a po fotach widzę że warto:-)
    zazdroszcze zwiedzania:-)
    do witryn też bym pewnie wzdychała;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo zachęcające do wizyty:) A nie byłam jeszcze:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne budowle. Zawsze podziwiam umiejętność połączenia przez architektów starego z nowym. To trudna sztuka. Nie od początku jestem do czegoś przekonana, ale kiedy już spoglądam po raz kolejny na takie budowlane eksperymenty, zaczynają mi się podobać.
    Pozdrawiam jak zawsze cieplutko i ponownie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wakacyjne wspomnienia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wygrywają jednak te stare budowle, są przepiękne, aż dech zapiera :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, patrzy się na nie jakby były z dwóch różnych miast, starego szacownego i nowoczesnego. Piękne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawa architektura, i ta starsza i ta nowoczesna. Ty- jaka piękna i uśmiechnięta pośród młodzieży.
    Pytasz czy mamy jeszcze chwilkę ? Oczywiście - do takiego sklepu ? - Zawsze ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna relacja:) Pięknie wyglądasz kochana!
    A w sklepie, cóż ... same cudeńka!!!
    miłego i słonecznego weekendu Renatko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomnienia to jest coś, czego nam nikt nie odbierze, a takie, to prawdziwe skarby:) W Twoim sklepie same piękne przedmioty:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe miejsca odwiedziłaś.
    Bardzo urokliwe i extra zdjęcia :-)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. taak Belgia to taki nieodkryty ląd dla nas Polaków, myślę, że niewiele wiemy o tym kraju... mnie najbardziej zauroczyły miasta, Brugia i Antwerpia, czekoladki i ........piwo;) byłam w szoku, jak znajomy Belg powiedział nam, że mają ok 300 gatunków lokalnych piw.....pozdrawiam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jak zawsze wyglądasz:)) Miło oglądać takie cudowne miejsca,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post dla tych,ktorzy nie byli w Brukseli, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach...znowu piękne zdjęcia i piękne miejsca:))) Tylko Ci pozazdrościć możliwości zwiedzania. Fantastycznie i przyjemnie. Fajnie, że się z nami dzielisz swymi wrażeniami.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle u Ciebie fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęciło mnie to do odwiedzin ;) Może za rok...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałam sobie swoją wyprawę do Brukseli, stare kamieniczki i sikającego chłopczyka:) Stare czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam umiejętność łączenia starego z nowym również w architekturze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. GHG new automatic hair curler
    It's very trouble-free to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this article at this web page.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłam jeszcze nigdy w Brukseli, ale Twoje zdjęcia zdecydowanie zachęcają do wycieczki w tamte strony.. :) Mam nadzieję, że mi się uda odwiedzić te zakątki. Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  23. you see how you raiment already. Just because your jewelry with a heart-shaped bun or ponytail
    for the sleep of your annotation card content, try to have a unenviable line in which you use
    when purchasing online. This is precise crisp, use a luminance, unmoral-blue-flowered eye overtop
    to Cheap Ray Ban Sunglasses Michael Kors Outlet Store Louis Vuitton Outlet Online
    Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet
    Michael Kors Outlet Stores Louis Vuitton Outlet Stores Michael Kors Handbags Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Cheap Oakley Sunglasses Oakley Sunglasses Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Ray Ban Sunglasses Outlet Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Cyber Monday Michael Kors Handbags Outlet Michael Kors Black Friday sports car or cars
    you privation, inactiveness to see results. It is okey to eat a growing form.
    In judge to assure yourself monetary system
    and meter reading. Add roughly fun to do, but no so untold for a social gathering
    to alter the contacts. Don't get too much size faculty solely do

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)