piątek, 12 kwietnia 2013

wybielona kuchia


Witajcie kochani

Dzisiaj mała prezentacja kuchni w nowej odsłonie.Otóż,chyba z tęsknoty za światłem zrodziło się pragnienie rozjaśnienia kuchni.









Na razie przemalowałam jedną ścianę na waniliowo-efekt-zobaczcie sami!Więcej zdjęć mojej kuchni przed malowaniem tutaj  i tutaj.
Na pewno jest efekt świeżości i czystości. popatrzcie same...
Ale dominuje nadal czerwień ,zatraciła bym charakter kuchni rezygnując z czerwieni.





I jeszcze ogromne dzięki za wyróżnienie od Kasi z domowego zacisza!
wkrótce moja lista nominacji

Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
To żródło ogromnej satysfakcji.
Jeszcze raz dziekuję!

a o tym w kolejnym poście...
 



24 komentarze:

  1. Przed zmianą też była ładna- taka energetyczna, ale nowy kolor nadał jej lekkości i świeżości oraz sprawił, że stała się bardziej widna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po rozjaśnieniu jest super....ile masz fajnych gadżetów...pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak przed zmianą energia- po wyciszenie - jest super, a gadżety do pozazdroszczenia!
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona wersja kuchni jakos bardziej mi sie podobala, co wcale nie znaczy, ze biala jest nie w moim guscie. Bardziej jednak widac bylo jasne ozdoby, teraz biel je wchlonela.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba, zrobiło się kobieco i przytulnie.
    A co do weny, która nachodzi to tak to już jest, że mamy wiosnę :) (wreszcie!), u Ciebie w kuchni jak widzę, a ja mam wiosenne zegary :)
    Pozdrawiam i do usłyszenia, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje fajne, choć ja bardziej przepadam za jasnymi kolorami, więc jak dla mnnie zmiana świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyszło , a jakie piekne Aniołki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Renatko, bardzo fajny efekt osiągnęłaś tym przemalowaniem! Super latarenki :)
    Bardzo mi miło, że mogłam Cię wyróżnić :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, jaśniutka!!! Wpadła mi w oko ta pobielona półeczka, śliczne przecierki!!! Ja teraz mam na tapecie półeczkę na talerze..
    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kuchnia, piękne dodatki, a kurka-marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie:) Kocham biały:) Śliczna ta półeczka:) I kurka- moje marzenie:) Mam zapytanie- jeśli możesz powiedz mi, gdzie ją kupiłaś, bo jest niesamowita:) Pozdrawiam Cię Renatko bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu:)
    P.S. Nie mogę doczekać się kolejnego posta:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurkę kupiłam jakiś czas temu z innymi skarbami do mojego sklepu-kończę remont i się zatowarowuję.Mam chyba jeszcze 2szt po 28zł sztuka.Jeśli chcesz napisz mail.pa

      Usuń
  12. Renatko!
    Zupełnie nie rozumiem jak to się stało, ale wyróżniłam Twojego bloga już dawno temu. Nie rozumiem dlaczego Ciebie o tym nie poinformowałam, jakieś czary czy coś?
    Przepraszam jeśli jest tak jak piszę i zapraszam do siebie po wyróżnienie
    Liebster Blog!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele pięknych drobiazgów u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Renata, you have a darling blog. I'm not following you. I love your ideas, honey.
    xoxo,
    Connie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt...podoba mi się ten jasny waniliowy kolor:) Masz fajny klimacik w swojej kuchni, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie tam u ciebie!! zazdroszcze zdecydowanej reki co do wystroju...ja troszke analizuje za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiej tam zdsecydowanej ręki,kochana poprostu ciągle coś zmieniam,bo wiem ,że nie wszystko da się wymyśleć,najfajniejsze są efekty,gdy coś nieoczekiwanie zagra...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaglądam, zwiedzam Twoje kąty....cudownie....tak jak kocham:) Pozdrawiam - isza (i zostaję forever jako obserwator)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie w gronie obserwatorów.Będzie mi miło goscić Cię jak najczęściej:)

      Usuń
  19. Takiej półki szukam:) Jakbyś chciała sprzedać zapłacę ile trzeba;):):) Jest trafiona ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)