wtorek, 21 maja 2013

Malowania wiklina

Witajcie kochani!
W następnym poście odpowiem na wszystkie pytania:)


Jak obiecałam,dzisiaj o malowaniu wikliny pistoletem.REWELACJA!Warstwa farby jest cieniutka,dociera się do zakamarków bez problemu,nie ma zacieków,po prostu super!
Na dowód kilka zdjęć.





Są też zdjęcia z tarasu,to nie jest jeszcze stylizacja,po prostu zestawiłam razem wszystko,żeby się nacieszyć widokiem-widać to po ilości zdjęć:).Dzisiaj powinnam skończyć inny taras-ten z kominkiem.Oczywiście pokażę zdjęcia.










Tymczasem  pozdrawiam gorąco wszystkich,
którzy do mnie zaglądają!
Dziękuję za ciepłe słowa!
Renata

52 komentarze:

  1. czekalam na tego posta:)) no wiec wychodzi na to ze ja tez powinnam w taki pistolet sie zaopatrzyc:) Najwazniejsze dla mnie to to ze maluje sie bez zaciekow... Wszystooczywiscie super u Ciebie:) lubie tu zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny taras:)Ile kwiatów.Kosze wyszły genialnie!Podoba mi się ten niebieski.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że pistolet sprawdza się i przy wiklinie.
    Widzę że białej ślicznej czuprynce też się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! to z pistoletem będę musiała powalczyć z fotelami wiklinowymi. Pomalowałam je pędzlem, ale nie jestem zadowolona, bo farba nie weszła we wszystkie zakamarki. Z pistoletem będzie łatwiej.
    Ale masz gaj tarasowy - pięknie to wszystko wygląda :))
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jak pięknie u Ciebie:)
    Muszę się zaopatrzyć w taki pistolet,bo oszaleję:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozszalałaś się z malowaniem! I dobrze bo wychodzi Ci to świetnie. Ostatni biała, dziś miętowe metamorfozy - SUPER! Tak zachwalasz swój pistolet, że chyba też sobie taki sprawie.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie radzi przy zakamarkach, a pędzelek nie zawsze!!!
    Super wyszły te przemalowania!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli muszę zakupić pistolet do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor wybrałaś a kwiatów to po prostu zatrzęsienie! Przecudownie to wszystko wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Renata u Ciebie jak w bajce! Lubię jasną wiklinę, też kiedyś pomalowałam kosz na biało. Zakochałam się w piesku na zdjęciu :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie siędziało na Twoim tarasie! Piękna ta ptasia klatka, marzę o takiej! Zaintrygowałaś mnie tym pistoletem... mam niedługo urodziny, a Mąż się chyba ucieszy, gdy będzie mógł mi zrobićtechniczny prezent :D Pomyślę o tym jeszcze... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pochodzę z zaglebia wikliniarskiego, i ten materiał zawsze będzie najblizszy mojemu sercu :) piekny turkus!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pistoletu, ale spray też super pokrywa. Jeśli to nie jest efekt końcowy to na pewno będzie zachwycający. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. super Ci to malowanie wychodzi , chyba sprawię sobie takowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny taras!! aż wstyd jak mój wygląda...super kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam wiklinę,,właśnie malowaną również,ale malowałam ją zawsze pędzlem,,trochę to pracy jest,,,,no a u Ciebie to produkcja!!!Ale jak bosko to teraz wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ....Super....Taras nabrał cudnego wyglądu....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomniałam zapytać , z jakiej firmy masz pistolet do malowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma lidlowska-PARKSIDE-250zł,tyle ,że trzeba trafić,najlepiej sprawdzać na lidlowkiej stronie internetowej.Podobny w Castoramie-400zł.pa:)

      Usuń
    2. Bardzo dzękuje Renatko ....pozdrawiam pa...

      Usuń
  19. Widać, że pistolet działa rewelacyjne. Ja męczę się pędzlem i takiego pięknego efektu się nie osiągnie. Twoja wiklina wygląda fantastycznie, a taras to bajka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak patrzę na twoje dzieła i ogród to nie jestem w stanie oczu oderwać;)
    U Ciebie kochana jest tak ślicznie i bajkowo;)
    Kocham malowaną wiklinę właśnie w takich kolorkach;)
    Pięknie, pięknie, cudnie;)
    Pozdrawiam
    Uściski
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt rewelacyjny...napatrzeć się nie mogę:))))) CUDNIE!!!!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie! Pełna profeska:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Piękny kolor, a taka odnowa zupełnie zmienia przedmiot.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile zieleni i kwiatów - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie u Ciebie:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne aranżacje!!! A tej "zabawki" do malowania to (jak już pisałam) zazdroszczę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też zazdroszczę pistoletu , ale powtarzam się. Hurtowo malujesz i w pełni Cię rozumiem tym bardziej , że jak piszesz farba wchodzi w zakamarki i równo się nakłada. Super !

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie :) uwarzam ze powinnaś zgłosic swój balkon do konkursu w miesieczniku moje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana- cudo. Czhyba czas zakupić taki pistolecik:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie jest u Ciebie! ile ty masz pomysłów ile inspiracji! drogi taki pistolet? też by mi się przydał bo farby w sprayu wszystkie wypryskuję w kilka chwil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena od 250-400-600zł.Lidl,castorama.pozdrawiam

      Usuń
  31. No nie ma to jak taki pistolet, wszystko rowniutko, calkiem inaczej niz pedzlem. Gratuluje wspanialego efektu!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jak pięknie, faktycznie pistoletem to jak burza, rach ciach i pomalowane ;) Czekam na zdjęcia tarasu z kominkiem ;)
    Buziaki i miłego dzionka życzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczywiście profesjonalnie bardzo :) a co to za pistolet? bo ja laik jestem :))
    a mam taki kosz, który chcę wyrzucić...chyba, że właśnie coś z nim zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie u Ciebie !!!! Przepieknie :) Powiedz prosze te drobne kwiatki w koszyku to mini gożdziki?
    Jesli nie mam pistoletu :( mogłabtm jakos uzyskac taki efekt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goździki,które uwielbiam!Zamiast pistoletu,możesz użyć farby akrylowej w sprayu,ale jest mniej wydajna.Na niewielkie przedmioty może być.pozdrawiam:)

      Usuń
  35. Nadałaś im nowe życie, wspaniale wyszło i kolory piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie Ci te malowanie powychodziło. Miło już teraz popatrzeć na ten kolorowy taras. Jestem ciekawa efektu końcowego
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapomniałam dodać, że masz przepiękny taras i pieska :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt malowania pistoletem jest świetny, kolor też bardzo przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  39. Taras jak z bajki- tyle w nim kwiatów:))!

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja mam pytanie w temacie. Pomalowałam meble z wikliny farbą akrylową w sprayu. Niestety minęło 10 dni, a one się lepią :-( co zrobiłam źle?

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja mam pytanie w temacie. Pomalowałam meble z wikliny farbą akrylową w sprayu. Niestety minęło 10 dni, a one się lepią :-( co zrobiłam źle?

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdy ktoś był zainteresowany kupnem takich przedmiotów to zapraszam na stronę http://www.moon-pearl.pl/ na której dostępne jest wiele produktów z wikliny, zarówno tej malowanej jak i naturalnej. Dodatkowo firma pisze że mogą pomalować dowolny przedmiot na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam

    Jaką farbą malować wiklinę ? czy to farba olejna może ??
    Prosze o odpowiedź

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)