środa, 24 kwietnia 2013

Lampa z pomysłem

Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście o lampach,jakie zagościły w szarym pokoju.


Od dawna nosiłam się z zamiarem ,
by zmienić oświetlenie,ale jakoś brakowało pomysłu za rozsądne pieniądze,przy okazji.No i udało się!Trafiłam w Ikei na patery do owoców .Najpierw kupiłam jedną na orzechy do ogrodu,ale nastąpiło olśnienie i efekt możecie podziwiać! Jestem bardzo zadowolona.4 lampy wyglądają dizajnersko i nowocześnie,doskonale uzupełniają stare ,czarne meble w tym pokoju.
Wicęj zdjęć pokoju pokażę innym razem dzisiaj LAMPY!






 




Bardzo dziękuję za wizyty i ściskam!
Renata

33 komentarze:

  1. Kochana, wyszło naprawdę wspaniale. Jedyny problem to ta żarówa na wierzchu ale chyba zbytnio nie przeszkadza. Lampy godne designera:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały pomysł! i efekt rewelacyjny! Bardzo lubię wykorzystanie przedmiotu nie do końca zgodnie z jego przeznaczeniem, zwłaszcza jak jest tak trafiony. Pięknie u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. no super to sobie wymysliłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebanalny pomysł z tymi lampami - wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł rewelacyjny!!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampa fantastyczna...pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Właśnie mi się wydawało, że gdzieś widziałam ten kształt:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu ....pomysł super....Lampy prezentują świetnie...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra :))))))))))) żarówka jeszcze bardziej dodaje im charakteru :))) U mnie dzisiej piknikowo, ale wciąż nie mogę napatrzeć się na te cudne lampy:)))))))))))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty masz niebanalne pomysly! No no!
    Przenigdy bym nie wpadla na to, zeby z patery lampe zrobic. A efekt niecodzienny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niesamowita! Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś pomysłowa! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampy prezentują się bardzo oryginalnie, fajnie to wyszło, pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. WOw jestem pod wrażeniem!Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny pomysl, super to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co? To jest fantastyczny pomysł. Jestem zachwycona:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają naprawdę rewelacyjnie! świetny pomysł, zdecydowanie trafiły w mój gust :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja :) Wyglądają świetnie ...

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiście wygląda imponująco:-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na lampę , bardzo kreatywny.
    Super wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę słonecznego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW ale fantastyczne te lampy!! :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Patery do owoców! Ja zrobiłam lampy z wazonów, ale to nic w porównaniu z Twoim pmysłem! jak zobaczyłam zdjęcie to od razu pomyslałam: ale fajne lampy, ciekawe z jakiego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetny pomysł!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe i mega kreatywne! Uwielbiam to i podziwiam, zobaczyć w przedmiotach ich niebanalne, fantastyczne zastosowanie inne od zaprojektowanego. Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. A jakby do tych lamp dodać materiał ?? ciekawie upiąć w odpowiedniej kolorystyce lub mocnym kolorem pomarańczu ?? dało by to przytulniejszy efekt (moim zdaniem) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)