wtorek, 5 lipca 2016

Sprzedam dom !

Witajcie Kochani :)

Szmat czasu minął od ostatniego wpisu,
ale u mnie zmiany we wszystkim chyba co się da:)
Przyjdzie czas,że się podzielę  sobą,ale jeszcze nie teraz:)
Były wahania,zmiany decyzji,
ale
ostatecznie postanowilismy "oddać" nasz dom
 w dobre ręce.których szukamy:)
Może Ktos z Was ?
:):):)

Więcej informacji znajdziecie

Trochę zdjęć wykonanych przez profesjonalnego fotografa   O przygotowaniach do sprzedaży, homestaging'u
innym razem,:)
Miłego oglądania:)


















Pięknych wakacji!:)
Renata

22 komentarze:

  1. Pięknie bardzo przytulny dom, szkoda by mi się było wyprowadzić :) Ja ani budżetu na dom nie mam, ani takiej zdolności kredytowej mogę tylko podziwia zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia. bo i piękny dom. trochę szkoda, że to ostatnie kadry z tego miejsca... ale z drugiej strony... liczę na fotorelację z urządzania nowego!!
    powodzenia w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. A zostajecie w Lodzi, czy zmieniacie lokalizacje bardziej radykalnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepięknie... Aż żal się rozstawać, ale nadejdzie nowe i już się nie mogę doczekać.
    ściskam wakacyjnie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo stylowe wnętrze. Widzę tu sporo zalet, które z pewnością zwabią potencjalnych kupców. Przede wszystkim, macie do zaoferowania dużą przestrzeń, bo dom na zdjęciach wygląda na bardzo rozległy. Nie wiem jak z wyposażeniem, ale teraz aranżacja prezentuje się niezwykle eklektycznie i spodoba się zarówno miłośnikom nowoczesnych rozwiązań, jak i nieśmiertelnej klasyki. Świetny układ pomieszczeń, z dużą kuchnią i otwartym salonem na czele. No to wszystko w dogodnej lokalizacji : ) Swego czasu przeglądałam setki ofert nieruchomości, ale ten dom naprawdę jest godny uwagi. Powodzenia w sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dom jest bardzo piękny - wierzę, że bardzo szybko znajdziecie kupca :) Szkoda by mi było się wyprowadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wnętrza i duże przestrzenie. Życzę udanej sprzedaży ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, życze powodzenia!:)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Merely Susan

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny dom który z pewnością przyciągnie wielu kupujących. Szkoda byłoby mi się rozstawać z takimi wnętrzami. . . Życzę owocnej transakcji!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce. Z pewnością macie z nim związanych wiele wspaniałych wspomnień. Życzę Wam i nowemu nabywcy wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wnętrze :) na pewno szybko się sprzeda. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne łazienki! Aż żal z takiego się wyprowadzać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana,może mnie jeszcze pamiętasz.Zmieniłam bloga i wróciłam:)) Piękny masz dom.Trzymam kciuki za szybka sprzedaż,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne I przestronne wnetrza, pewnie nabywca szybko sie znajdzie :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne I przestronne wnetrza, pewnie nabywca szybko sie znajdzie :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny dom, piękne wnętrza. Ja chyba nie dałabym rady go sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przestrzennie i nowocześnie. Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko kochana coś niesamowitego :) naprawdę genialne wnętrza! aż żal się pozbywać... :(

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest marzenie a nie dom :) naprawdę wrażenie ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja szwagierka mi pokazała ten dom bo się nim inspiruje urządzając swój, teraz się nie dziwię - jest czym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)