wtorek, 5 lipca 2016

Sprzedam dom !

Witajcie Kochani :)

Szmat czasu minął od ostatniego wpisu,
ale u mnie zmiany we wszystkim chyba co się da:)
Przyjdzie czas,że się podzielę  sobą,ale jeszcze nie teraz:)
Były wahania,zmiany decyzji,
ale
ostatecznie postanowilismy "oddać" nasz dom
 w dobre ręce.których szukamy:)
Może Ktos z Was ?
:):):)

Więcej informacji znajdziecie

Trochę zdjęć wykonanych przez profesjonalnego fotografa   O przygotowaniach do sprzedaży, homestaging'u
innym razem,:)
Miłego oglądania:)


















Pięknych wakacji!:)
Renata

103 komentarze:

  1. Pięknie bardzo przytulny dom, szkoda by mi się było wyprowadzić :) Ja ani budżetu na dom nie mam, ani takiej zdolności kredytowej mogę tylko podziwia zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc po ogłoszeniu to już komu innemu będzie dane wprowadzenie się do domu heh. Też uważam, że bardzo przytulny dom. A co do budżetu to raczej tylko 4-5% społeczeństwa stać. Reszta to na kredytach na 20-30 lat. Osobiście mam swój, ale robiony własnoręcznie z pomocą rodziny. Gdyby Cię Magda interesowała budowa domu to zapraszam do siebie na przebudowadomu.com.pl. Piszę o wielu ciekawych kwestiach dot. budowy w uproszczony sposób. Fajnie też że tutaj łazienka była wykonana wczewśniej,z awsze podnosi to wartość domu. Tak sdamo jak kuchnia

      Usuń
    2. można coś podlinkować? https://smartpage.pl

      Usuń
  2. piękne zdjęcia. bo i piękny dom. trochę szkoda, że to ostatnie kadry z tego miejsca... ale z drugiej strony... liczę na fotorelację z urządzania nowego!!
    powodzenia w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. A zostajecie w Lodzi, czy zmieniacie lokalizacje bardziej radykalnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepięknie... Aż żal się rozstawać, ale nadejdzie nowe i już się nie mogę doczekać.
    ściskam wakacyjnie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo stylowe wnętrze. Widzę tu sporo zalet, które z pewnością zwabią potencjalnych kupców. Przede wszystkim, macie do zaoferowania dużą przestrzeń, bo dom na zdjęciach wygląda na bardzo rozległy. Nie wiem jak z wyposażeniem, ale teraz aranżacja prezentuje się niezwykle eklektycznie i spodoba się zarówno miłośnikom nowoczesnych rozwiązań, jak i nieśmiertelnej klasyki. Świetny układ pomieszczeń, z dużą kuchnią i otwartym salonem na czele. No to wszystko w dogodnej lokalizacji : ) Swego czasu przeglądałam setki ofert nieruchomości, ale ten dom naprawdę jest godny uwagi. Powodzenia w sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dom jest bardzo piękny - wierzę, że bardzo szybko znajdziecie kupca :) Szkoda by mi było się wyprowadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wnętrza i duże przestrzenie. Życzę udanej sprzedaży ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, życze powodzenia!:)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Merely Susan

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny dom który z pewnością przyciągnie wielu kupujących. Szkoda byłoby mi się rozstawać z takimi wnętrzami. . . Życzę owocnej transakcji!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce. Z pewnością macie z nim związanych wiele wspaniałych wspomnień. Życzę Wam i nowemu nabywcy wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wnętrze :) na pewno szybko się sprzeda. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne łazienki! Aż żal z takiego się wyprowadzać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne I przestronne wnetrza, pewnie nabywca szybko sie znajdzie :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne I przestronne wnetrza, pewnie nabywca szybko sie znajdzie :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny dom, piękne wnętrza. Ja chyba nie dałabym rady go sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przestrzennie i nowocześnie. Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko kochana coś niesamowitego :) naprawdę genialne wnętrza! aż żal się pozbywać... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. to jest marzenie a nie dom :) naprawdę wrażenie ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moja szwagierka mi pokazała ten dom bo się nim inspiruje urządzając swój, teraz się nie dziwię - jest czym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dom jest piękny. Ja jestem ciekawa, co u Ciebie?! Gdzie się podziewasz. Pozdrawiam ciepło~!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wystrojony dom :)
    Osobiście najbardziej spodobałam mi się salon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie urządzony dom. Bardzo przytulny i ciepły. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczególnie dobrze prezentują się rolety kasetowe które można zobaczyć na stronie https://perfecta.pl/oslony-wewnetrzne/rolety-okienne/roleta-kasetowa/. Zawsze przypadało mi do gustu takie urządzenie przestrzeni w domu.

    OdpowiedzUsuń
  24. w pięknym stylu jest ten dom. Ciekawi mnie czy już sprzedany?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wnętrza godne uwagi, salon rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko jest tu super. Doskonale przemyślane wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie urządzony dom. Sprzedałaś go?

    OdpowiedzUsuń
  28. Robi wrażenie! Jestem na etapie remontu łazienki teraz, od tego chcemy zacząć. Koszty remontu mieszkania o 100m2 będą spore i się z tym liczymy, dlatego staramy się je minimalizować. Na razie większość rzeczy zamówiłam z jednego sklepu (https://www.in360.pl/lazienka/baterie/baterie-prysznicowe.html) i już nam udało się trochę pieniędzy zaoszczędzić. Zainspirowałam się tym mieszkaniem i coś czuję, że pójdę w podobny styl przy urządzaniu salonu i jadalni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Dom prezentuje się fantastycznie :) Podoba mi się ten styl urządzenia. Piękne meble, a szczególnie biała "meblościanka" na przedostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny dom. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny dom i szkoda go sprzedawać w mojej ocenie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny dom, bardzo ładnie wyposażony i przede wszystkim z pomysłem. Łazienka również zrobiona ciekawie z pomysłem. Gdybym miała taki budżet kupiłbym w ciemno! Pozdrawiam i powodzenia w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo ciekawych informacji. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dom wygląda przepięknie. Na pewno szybko znajdzie przyszłego właściciela

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy dom muszę przyznać. Myślę, że spodoba się wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dom wygląda zjawiskowo. Na pewno nowy właściciel znalazł się bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi udało się znaleźć dom w wyszukiwarce z ogłoszeniami nieruchomości w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Imponujący dom. Zapewne ma już swojego nowego mieszkańca

    OdpowiedzUsuń
  40. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making money online using it is as easy as 1 . 2 . 3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to make money ONLINE???

    Click here to start running the system

    OdpowiedzUsuń
  41. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niedawno kupiłem dom i jedynie co zrobiłem to ułożyłem kostkę brukową wokół domu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki dom na pewno szybko zyskał nowego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  46. Z miłą chęcią tutaj zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne pomysły i ciekawy blog !

    OdpowiedzUsuń
  48. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  49. Napisałabym, że fajny wpis, ale tego nie zrobię, bo ten wpis to prawdziwa petarda!

    OdpowiedzUsuń
  50. Miło się czyta takie wpisy !

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne i jakie genialne zdjęcia! naprawdę aż trudno się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne wnętrza. Lubię podpatrywać inspiracje do własnych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepięny wystrój! Echh szkoda że tylko oczy mozna nacieszyć..

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, ale rewelacyjny dom, bardzo przestronyy i świetnie wykończony.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjny dom muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo gustownie i z klasą urządzony dom, tylko pozazdrościć... Tymczasem w moim domu dominują na ścianach rozmaite plakaty takie jak te https://studioplama.pl/kategoria/fotografia-plakaty/ . Lubię niebanalne dekoracje w formie zdjęć prezentujących kultowe budynki. To dla mnie doskonały wybór! Plakat utrzymany w tym stylu sprawdza się idealnie nie tylko w przestrzeni mojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  61. Przygotowując dom do sprzedaży warto podjąć wyzwanie i wykonać jego remont tak aby podnieść wartość a nowy nabywca cieszył się nim wiele lat. Warto zadbać o wymianę i modernizację instalacji antenowej do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej.

    Prace rozpoczynamy od montażu i ustawienia nowej anteny satelitarnej przez serwis techniczny Canal+ polecony przez salon firmowy operatora. Następnie przechodzimy do wymiany wszystkich kabli antenowych znajdujących się na dachu domu, ponieważ są narażone na promieniowanie UV i po pewnym czasie ulegają uszkodzeniu. Warto też zainstalować nową skrzynkę teletechniczną w miejsu gdzie zamontujemy wzmacniacz telewizji DVB-T2 oraz multiswich satelitarny rozdzielający sygnał na wszystkie pokoje.

    Można też doprowadzić okablowanie strukturalne sieci LAN tak aby w przyszłości była możliwość podłączenia komputerów lub systemu routerów bezprzewodowych na terenie całego domu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne, eleganckie wnętrza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. pięknie przygotowany dom, nadaje się na randkowanie

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo piękny dom! Twoja łazienka zainspirowała mnie do zrobienia czegoś podobnego w swoim domu, a produkty do realizacji tego przedsięwzięcia znalazłam na odpowiedniej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Gdybym tylko miał pieniądze! Już byłby mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękny dom. Mam nadzieję, ze trafił w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Poszukując partnerki lub partnera, warto korzystać jedynie ze zweryfikowanych portali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)