wtorek, 12 lutego 2013

galeria z przymrużeniem oka


Witam w kolejny słoneczny
 dzień-to już drugi 
w ciągu ostatnich 2 tygodni!
Jak obiecałam w ostatnim poście,dzisiaj pokażę niby galerię.



Ściana na klatce schodowej była wcześniej wyklejona 
ciemną choć piękną tapetą.







Latem światło podkreślało jej fakturę,zimą trochę kolor przytłaczał.Przystąpiłam do zmiany.Nie chciałam wymieniać tapety,ponieważ jest to trochę niebezpieczne,ze względu na małą ilość miejsca na drabinę,bez asekuracji ani rusz.






 Tak więc pomalowałam tapetę i powiesiłam różne ramki,zachowując spójną kolorystykę.W ramkach różne drobiazgi-cel-zaskoczyć.


 Zimowe światło utrudniało zrobienie zdjęć.które zachowałyby oryginalną kolorystykę,ale mniej więcej widać co i jak.
Życzę miłego oglądania!



 Pozdrawiam serdecznie wszystkich gości!
  

9 komentarzy:

  1. Zaniemówiłam, rewelacyjnie dobrane kolory i wszystkie elementy dekoracyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl rewelacyjny! Niecodziennie wykorzystanie ramek do obrazow i efekt zaskoczenia gwarantowany. Rozjasnienie ciemnej klatki wyszlo jej na korzysc, chociaz podobala mi sie rowniez ciemna tapeta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci ze brąz był ładny ale rozjaśniona ściana z tą ramową aranżacja wygląda super....))))Miałaś świetny pomysł i wykonałaś to perfekcyjnie....Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć bardzo lubie brąz -po metamorfozie ściana -GALERIA- wygląda ślicznie!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już widziałam pomysł z ramkami i uważam, że to świetny sposób na nietypowe udekorowanie domu. Pięknie wyszło!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie super! Ściana po przemalowaniu nabrała delikatności i przejrzystości i dalej zaskakuje :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie wyglada teraz ta sciana!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita klatka schodowa! wygląda bajecznie, trochę jak z innej epoki. Gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomba- bardzo lubię takie wykorzystanie na przekór - ramki same w sobie są ładne i wystarczy drobiażdżek i efekt jak u Ciebie.
    :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)