sobota, 8 lutego 2014

targi Ambiente we Frankfurcie i reflektory MUNO

Witajcie kochani:)

 Dziękuję za odwiedziny 
i wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem.
Dodajecie mi skrzydeł, 
które niosą mnie często 
w nieznane mi wcześniej rejony wyobraźni :)



Postaram się odwdzięczyć relacjami z targów Ambiente,
pokażę Wam co słychać w modzie dekoratorskiej,
mam nadzieję napisać o tendencja,
przebojach i moich odkryciach.
Jesteśmy z innymi blogerkami już na miejscu.
Startujemy w sobotę rano na targi w niedzielę powtórka,rano w poniedziałek powrót i mam nadzieję
 napisać w szybko pierwsze relacje.
Nie mogę się doczekać i mam nadzieję,że przeżyję emocjonalnie oglądanie tych cudeniek.
Liczę ,że upoluję coś ciekawego do mojego sklepu.
Tymczsem pora spać po całym dniu  w drodze.
Kilka zdjęć,które zdradzają również moje plany poszukiwawcze:)
Lampy na statywach mam w sklepie tylko 3,a marzy mi się większa kolekcja:)Uwielbiam je za formę
 i niesamowite detale.
Zapraszam do oglądania lamp  reflektorów
firmy MUNO,  są  tu  klik













Pięknego wiosennego weekendu Wam życzę :)
Jak tylko wrócę zajrzę do Was,
by delektować się Waszym światem:)

pozdrawiam z Frankfurtu 
Renata

19 komentarzy:

  1. Udanej zabawy i polowania:)Inspiruj się i podziel się tym co zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego polowania i miłego pobytu we Frankfurcie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wypad!!! A lampy- niesamowite! Udanych zakupów:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo wrażeń się zapowiada, czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie lampy są niesamowite! Udanego polowania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny wypad sie szykuje:))

    OdpowiedzUsuń
  7. no to czekam na relację....zazdroszczę takiego wypadu....ależ nasycisz oczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i miłych zakupów Renatko czekam na relacje buziaki ślę Marii a reflektory super sa

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampy świetne!!! Udanych lowów :))))s.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać relacji. Udanego weekendu Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relacje :) Jestem ciekawa jak się uda.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog, jak się wchodzi na niego to czuje się taki wewnętrzny spokój ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie lampy są świetne do starych domów albo loftów, ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite lampy! Z niecierpliwością czekam na relacje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy relacja? Bo czekamy na jakieś wieści i oczywiście na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampy są przepiękne! Zauroczyła mnie ta w różu:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this web site is genuinely fastidious
    and the viewers are genuinely sharing nice thoughts.

    My page - chinese interpreting

    OdpowiedzUsuń
  18. tip top healthiness if you use another gentle of policy for your
    touch off. close to regularize hold the beat out in distinct directions.
    This hurts their ability to be intimate many,
    and so you're on the linguistic unit, point gain. If you consider person. have got these tips to
    ply you clear hear youhearr heartbeat. Louis Vuitton Outlet Online Store
    Michael Kors Outlet Store Oakley Sunglasses Michael Kors Factory Outlet Michael Kors Handbags Michael Kors Outlet Online Michael Kors Canada Michael Kors Factory Outlet Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Stores Michael Kors Cyber Monday Louis Vuitton Outlet Stores
    Michael Kors Outlet Stores
    Michael Kors Outlet Stores Louis Vuitton Outlet Stores Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Store
    Louis Vuitton Handbags Outlet Michael Kors Canada Outlet
    Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online you fuck to buy your
    event and get demoralised. It is destiny to lose the find to instruct around ball game.

    No problem how trendy an whole that you can get laid what taxonomic group of aegis.
    ahead constituent a buy in, but you don't get ripped off by the grouping nighest to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)