sobota, 8 lutego 2014

targi Ambiente we Frankfurcie i reflektory MUNO

Witajcie kochani:)

 Dziękuję za odwiedziny 
i wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem.
Dodajecie mi skrzydeł, 
które niosą mnie często 
w nieznane mi wcześniej rejony wyobraźni :)



Postaram się odwdzięczyć relacjami z targów Ambiente,
pokażę Wam co słychać w modzie dekoratorskiej,
mam nadzieję napisać o tendencja,
przebojach i moich odkryciach.
Jesteśmy z innymi blogerkami już na miejscu.
Startujemy w sobotę rano na targi w niedzielę powtórka,rano w poniedziałek powrót i mam nadzieję
 napisać w szybko pierwsze relacje.
Nie mogę się doczekać i mam nadzieję,że przeżyję emocjonalnie oglądanie tych cudeniek.
Liczę ,że upoluję coś ciekawego do mojego sklepu.
Tymczsem pora spać po całym dniu  w drodze.
Kilka zdjęć,które zdradzają również moje plany poszukiwawcze:)
Lampy na statywach mam w sklepie tylko 3,a marzy mi się większa kolekcja:)Uwielbiam je za formę
 i niesamowite detale.
Zapraszam do oglądania lamp  reflektorów
firmy MUNO,  są  tu  klik













Pięknego wiosennego weekendu Wam życzę :)
Jak tylko wrócę zajrzę do Was,
by delektować się Waszym światem:)

pozdrawiam z Frankfurtu 
Renata

25 komentarzy:

  1. Udanej zabawy i polowania:)Inspiruj się i podziel się tym co zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego polowania i miłego pobytu we Frankfurcie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wypad!!! A lampy- niesamowite! Udanych zakupów:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo wrażeń się zapowiada, czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie lampy są niesamowite! Udanego polowania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny wypad sie szykuje:))

    OdpowiedzUsuń
  7. no to czekam na relację....zazdroszczę takiego wypadu....ależ nasycisz oczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i miłych zakupów Renatko czekam na relacje buziaki ślę Marii a reflektory super sa

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampy świetne!!! Udanych lowów :))))s.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać relacji. Udanego weekendu Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relacje :) Jestem ciekawa jak się uda.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog, jak się wchodzi na niego to czuje się taki wewnętrzny spokój ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie lampy są świetne do starych domów albo loftów, ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite lampy! Z niecierpliwością czekam na relacje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy relacja? Bo czekamy na jakieś wieści i oczywiście na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampy są przepiękne! Zauroczyła mnie ta w różu:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)