niedziela, 9 września 2012

bibeloty

Gdy tylko mam okazję szperam w internecie,sklepach, na pchlich targach w poszukiwaniu skarbów.
Szukam jednak konkretnych przedmiotów-takich,które do mnie mrugają.Tak weszłam w posiadanie
ceramicznego konia,licznych słojów,szkła..
oto kilka skarbów...
 butelka akurat wpisywała się w kolorystykę kuchni,
świeczniki-1zł za sztukę- trochę za słodkie przemalowałam więc na biało...

 lampiony mrugały do mnie w TK MAXX
 waza mrugała w Almi Decor  na wyprzedaży
 żaba to prezent od córek
 kryształowy wazonik zdobyty na pchlim targu
 słoje-różnie
 cudna patera-pasowała do tapety-na szczęście.Udowodnię to przy okazji...
 koń oczywiście mrugał jak szalony...

 ten niezwykły świecznik wypatrzył mój mąż...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo:)