niedziela, 21 lipca 2013

pokój i nowe oświetlenie

Witajcie kochani

Jak obiecałam pokazuję pokoik w większej perspektywie.były różne próby.






Udało mi się wymienić oświetlenie,kinkiety przerobiliśmy z lampek stojących-nowość w ikei,a lampa górna to mój patent,który pokazywałam tutaj .Mam jeszcze pomysły na dekoracje...ale :)Ponieważ remont trwa i dzisiaj zaczęłam salon,zwyczajnie padam ,dlatego koniec pisanie, i pokazuję zdjęcia bez nadmiernej selekcji.






















Dziękuję,że jesteście:)
Ściskam ciepło na cały tydzień!
 Renata

21 komentarzy:

  1. Pokoik szalenie przytulny,ta sciana kamienna mnie urzeka,lubie tego typu elementy, lampy rzucaja ciekawe cienie na scianie...Podoba mi sie ...
    Serdecznosci posylam wiele

    OdpowiedzUsuń
  2. Oswiatlenie daje niezwykle swiatlo, znakomity pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te kinkieciki :> takie ładne wzory na ścianie odbijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie , a te pocztówki/zdjęcia to Twoje czy zakupione ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piknie a oświetlenie lal robi wrażenie ! BUZIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiana jest korzystna , oświetlenie dużo daje i pomalowane cegiełki na biało też wyszły super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Patent" z górnym oświetleniem niesamowity:)
    Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pokoik; odświeżony, odnowiony, zachęca do wypoczynku :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i pomysłowo u Ciebie.Twoja praca dała wyjątkowy i niesamowity efekt.Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta lampa górna to rewelacja:)
    Nominowałam Cię do wyróżnienia:)
    Zapraszam do siebie, po szczegóły.
    Pozdrawiam Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z Twoimi lampami od zawsze mnie urzekał!
    Pokoik śliczny - tyle w nim ciepła i uroku:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak czułam że masz duszę artysty już jest pięknie a koniec to już będzie bosko - to widać pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny pokoik z klimatem, biel pięknie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Renato:)
    Nie wiem czy dobrze odbieram tę stylizację,ale widzę tu wpływ grecki,połączenie bieli z tym niebieskim kolorem....
    Jak zwykle u Ciebie wiele ciekawych pomysłów,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Renatko - oswietlenie jest super ale bardzo mnie ciekawi ta sciana z cegielek - no wiem jak to sie nazywa ale zapomnialam - pieknie to wyglada - wogole to u ciebie zawsze pieknie - jak twoja reka - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, na pierwszy rzut oka skojarzyło mi się to również z Grecją :) Więc popieram koleżankę wyżej. Jest świetnie, fajnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciepłe i orginalne. Podoba mi się ten pokoik. O?Swietlenie dodało mu charakteru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyszedł ten pokoik. Spodobały mi sie zdjęcia na ścianach i poduszeczki. Bardzo ładnie wszystko się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie. Kamień niesamowicie wygląda i dodaje uroku.

      Usuń
  19. Wiadomo, że taki dom ma potencjał. Warto więc zainteresować się jego remontem, który czyni go niezwykle cenną budowlą. Należy również pamiętać o odpowiednim oświetleniu. Na stronie https://www.asaj.pl/swietlowki-led-tuby widziałam świetlówki, które mogą się sprawdzić w miejscach, takich jak garaż czy taras. Dajcie znać, co o nich myślicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)