środa, 2 października 2013

manekin Niebieskie Hortensje

Witajcie kochani

Bardzo mnie cieszy,że zaglądacie i piszecie tyle ciepłych słów.To miód na moje serce:)w obecnej bieganinie.Jestem w tej chwili tak styrana,że remont latem w trzydziestostopniowym upale to był pikuś.Ale kończę kilka projektów różnych i zaraz złapię oddech wprawdzie krótki,ale zawsze.Pamiętam o Was i już zaczynam tęsknić,ale do piątku mam zakaz zaglądania na blogi-taka jestem twarda:)bo muszę trochę spać.







Dzisiaj zdjęcia pierwszego z nowej kolekcji manekina.Co nowego-otóż tło.Zawsze tło było kremowe,pęknięcia brązowe,tym razem tło jest szare,a pęknięcia białe.
Zdjęcia  zrobiłam szybko i w ostatniej chwili,
dzięki cierpliwości nowej właścicielki.
Pokazuję więc moją kolejną dumę:)





Pozdrawiam Was ciepło i życzę radosnych i ciepłych dni:)
Renata

33 komentarze:

  1. No i co nowego u Ciebie to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nabywczyni musiała być zachwycona, mnie zauroczył, już jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Manekin śliczny.
    No i wypoczywaj :) dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I się doczekałam !
    Piękny manekin, śliczny !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie udekorowany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe CUDEŃKO!!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie napiszę nic nowego piękny, czekam z niecierpliwością na kolejne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie napiszę nic nowego piękny, czekam z niecierpliwością na kolejne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, a właścicielka to pewnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowita jesteś jak pszczółka....Pa.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Manekin wyszedl wspaniale!!!- a z tym zakazem zaglädania...no,no... twarda jestes,ale masz racje to pozeracz czasu..ale to milo tak tu wpasc i tam.... :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Renatko co tu dużo mówić jest wspaniały a te niebieskie hortensje dodały mu uroku pozdrawiam pracusiu ciepło i buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Manekin śliczny, też bym chciała taki mieć za jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny! Rany, jaką Ty masz fantazję! :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się napracowałaś.Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca wykonana w 100%

    OdpowiedzUsuń
  17. hej :) może ucieszy Cię fakt, że juz lada chwila w Łodzi na ulicy Sienkiewicza 35 będzie nowy sklep stacjonarny z artykułami hobbystycznymi - m.in do decou i technik pokrewnych :) Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny w moich ulubionych hortensjach.Nie mogę doczekać się następnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieło sztuki!!! Jestem ogromną fanką hortensji (a niebieskich to już w ogóle), więc tym bardziej jestem zachwycona!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zauroczona. Manekin jest prześliczny. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie:)po prostu pięknie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Renatko, przyszłam osobiście podziękować Ci za komentarz. Bardzo cenie sobie Twoje zdanie i dziękuje, ze "skrabnęłaś" chociaż jesteś zabiegana. :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajrzałam, żeby podziękować Ci za wizytę na moim blogu i komentarz, ale u Ciebie wpaść i wypaść to się nie da. Przecudowne prace, których podziwianie nie można odłożyć na później. Dziękuję za motywy do transferu, z których skorzystałam nie wiedząc od kogo pochodzą (chyba tak jest w necie, że coś wrzucone żyje swoim życiem). Wspaniały blog i mnóstwo pięknych prac, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny ten manekin, Ten czarny z poprzedniego postu cuudo.
    Piekne prace!
    Pozdrawiam.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyszedł ten manekin :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny :) kochana a gdzie ty kupujesz te manekiny ??

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny manekin. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)