niedziela, 10 listopada 2013

świnie pod szkłem

Witajcie kochani!

Nie było mnie trochę,ale..
porozmawiałam z moim szefem tyranem(czyli ze sobą) i wynegocjowałam kwadransik dziennie na blogowanie!
Wierzcie mi to sukces o tej porze roku:)


Ale do rzeczy,udało mi się zrobić trochę zdjęć moich ostatnich nabytków,bardzo wymarzonych ,
tym chętniej je pokazuję.
Tym razem bohaterami są klosze,a oto zdjęcia...








Ciepło pozdrawiam Was Wszystkich i mam nadzieję do Was zaglądać  i podpatrywać od czasu do czasu!
A nowych obserwatorów niebawem też odwiedzę:)

Pięknego tygodnia kochani!
Renata 

35 komentarzy:

  1. Nie no odpadłam, świnka wymiata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ide naskarzyc do TOZ-u, ze uwiezilas zwierzatka pod szklem, zreszta bardzo pieknym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydlate świnki są ekstra!!!!!
    buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo, coś w moich klimatach. CUDNE!
    :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne klosze.Lubię takie szklane dekoracje w których (lub pod którymi) można umieszczać różne rzeczy,w zależności od pory roku,nastroju itp. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świnie są fantastyczne. Osobiście uważam, że zwierzątka te są niedocenione w każdej dziedzinie (poza talerzem, oczywiście). Marzy mi się wielka gipsowa świnia w kolorach bieli i czerni. Tylko żeby jeszcze było dla niej miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne świnki ! i klosze cudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunt to dobra rozmowa z "szefem tyranem", przecież przemęczony pracownik to zły pracownik :)
    Klosze świetne :) pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że napisałaś... Już czekałam na Twojego posta kochana;) Bardzo piękne te szkła! Uwielbiam klosze... Świnka super;) Cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu, u ciebie, jak zwykle pęknie, klosze cudne...
    pozdrawiam serdecznie
    aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Świnka w kloszu? tego jeszcze nie widziałam hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te klosze a róże wyglądają w nich bajecznie :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Świnki są świetne , a kloszy to Ci Renatko zazdroszczę i tyle !!!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna kolekcja kloszy:) Pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kształtem te klosze .Czyżbyś była Tk-eju. Ja potrzebuję duży klosz na paterę.Może coś na giełdzie przed świętami mi się uda.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie klosz wciąż w sferze marzeń:). Twoje są świetne, i te kształty:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pod kloszem wszystko staje się piękniejsze i takie wyjątkowe... Świnka obłędna.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  18. I dobrze, że poskromiłaś " szefa"!
    Piękne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne nabytki szklane takie klosze też by mi przydały no może nie wszystkie ale zawsze jutro pobiegam sobie po sklepach pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak pod szkłem można zrobić wszystko....Też tak lubię....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne klosze,i pomysłowe wypełnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Renatko, klosze fajowe choć zapatrzyłam się na świnkę jak nie wiem co:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam klosze !!! Nadają wnętrzu niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te klosze i ten mały ptaszek mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Renatko boskie te klosze i Twoje gustowne dekoracje jak cudnie w nich wyglądają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dekoracje z kloszami bardzo ciekawie wyglądają, ale kwadransik na blogowanie chyba troszkę mało:((

    OdpowiedzUsuń
  27. Kloszę pięknie urozmaicają nasze dekoracje. Twoje klosze bardzo oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza swinka-moja faworytka:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie się to wszystko prezentuje. Pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam klosiki! Twoje są cudne!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Odnośnie poprzedniego wpisu , ja też mam zaległości w blogowaniu i obiecuję sobie systematyczność.
    Piękne spękania ceramiki, uwielbiam taką pajęczynkę :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)