środa, 27 marca 2013

rozjaśniony salon



Właściwie rzecz o zmianach drobnych i dekoracjach świątecznych w salonie i toalecie gościnnej. 


W tym poście kilka zdjęć z dekoracjami,szczególnie chcę się pochwalić moimi aranżacjami ze storczykami w roli głównej.



Mam nadzieję,że się spodobają.Troszkę poszalałam z dekoracvjami,pokażę w kolejnych postach,może coś Was zainspiruje?Tymczasem zapraszam do oglądania..









Bardzo dziękuję za wizyty i komentarze!,Staram się nadrabiać zaległości w odwiedzaniu Was- pochłonęły mnie różne zajęcia-zauważyłam jednak,że nie próżnujecie...Niektóre pomysły bardzo inspirujące!
Nawet święta zagosciły w łazienkach,np. w tej,
więcej zdjęć   tutaj


      
      ciepło pozdrawiam i do następnego...!



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne dekoracje!!! delikatne i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie u Ciebie:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkoszne dekoracje. Duże jajo z małymi w mchu na paterze najbardziej mi się spodobało.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam storczyki. To takie proste w obsłudze rośliny! Fajnie to wymyśliłaś z tą świąteczną dekoracją, bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Jeszcze nie miałam w domu storczyka, bardzo mi się jednak podobają...a po Twojej aranżacji jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam słabość do storczyków,kwitną ół roku lub dłużej-zwłaszcza te o 2 lub 3 pedach,są delikatne i dostojne zarazem,polecam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Storczyki mają śliczną wielkanocną oprawę , bardzo fajnie je udekorowałaś :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje! Bardzo mi się podoba ta elegancka, wyważona kolorystyka, bez jajeczno-szczypiorkowej nachalności towarzyszącej zazwyczaj Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje!!! Zajączki mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne to czarne lustro! bajka


    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you a lot for sharing this with all
    of us you really know what you're speaking about! Bookmarked.
    Please also discuss with my site =). We may have a link alternate agreement among us

    my web blog: Chinese translators

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Extremely useful info specially the ultimate phase :) I deal with
    such info much. I used to be seeking this particular info for a very
    lengthy time. Thanks and good luck.

    Feel free to visit my web site best Party bands

    OdpowiedzUsuń
  13. cսrrently, you're probing for thе moѕt effective wrinkle creams,
    then yoս'll aϲtually use oսr net website tօ match thе mɑny
    leading rated wrinkle creams accessible աithin the
    market and choose the ߋne ideal іn your case.
    Thіs beneficial technique іs also highly effective to restore strength tο structurally weak tooth.

    Тhe end reѕults ϲan be as temporary or permanent ɑs you
    desire.

    Herе is my weblog; quick weight loss center program

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)