czwartek, 25 lipca 2013

szara kuchnia

Witajcie kochani
Remont trwa,skończyłam malowanie salonu wypoczynkowego i przedpokoju głównego


Pod pędzel poszła również część kuchni.Beż zstąpiłam szarością,która pięknie zespoiła różne elementy,bardziej niż się spodziewałam:)Czerwień na razie zostanie,biel w takiej ilości jaką mam teraz jest absolutnie przytłaczająca i niecharakterna,w kontekście moich przestrzeni i mebli,ALE o moich refleksjach remontowych napiszę w osobnym poście.Zapraszam do obejrzenia części kuchni,na tyle zdjęć wystarczyło mi czasu,przecież oprócz malowania musiałam jeszcze posprzątać:)







Zmiany będę sukcesywnie pokazywać oczywiście,tymczasem mam kilka dni na pomalowanie klatki-5m wys.,pokoju z antresolą-5m wys.i dużej,drewnianej biblioteki ,potem praca-bo teraz to harówka na własne życzenie:)














tak dla przypomnienia zapraszam... tutaj
 



Dziękuję za każdy komentarz i radę!Dziękuję za wizyty i witam gorąco nowych obserwatorów.
Pozdrawiam Wszystkich ciepło
 i życzę pięknego dnia:)
Renata

31 komentarzy:

  1. Widzę, że zmiany poważniejszego kalibru będą. Szarośćw kuchni bardzo mi się podoba, zresztą sama od niedawna bardzo polubiłam ten kolor. U Ciebie wszystko jeszcze nabrało dostojnośći ;) Piękne skarby na półkach, etażerka mnie ujęła, też chcę! siły do działania i czekam na cd. uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. szary dodal stylu i elegancji twojej kuchni wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu jakie Ty masz mega tempo z tymi remontami, wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile siły, ile energii... matko;) Chciałabym też być taka konkretna i zadaniowa;) Taki dzbanuszek w motylki i z tej samej serii takie pudełeczko... śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepiej z tym szarym!!Ale tej porcelany to się już trochę u Ciebie uzbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie się to miejsce teraz prezentuje!! i masz piękny zbór porcelany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dzbanuszki,z resztą pozostała porcelana także!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo efektownie wygląda ten kolorek - pasuje do wszystkiego - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobuszowałabym w Twoich szkiełkach!!-hehe A kolorek super!!!!Buziolki
    ps.Ja tez tyram przy malowaniu!!! -będzie nas więc dwie- Telepatycznie!! łączę sie z Tobą!!Wczoraj cały dzień mebelki wreszcie dopadłam w swe szpony..Dzisiaj ściany idą pod pędzel -juz któryś raz z kolei,nie mogę dać im rady!Nowe ściany jakoś mocniej chłoną farbę i maziaki mi wychodzą..

    OdpowiedzUsuń
  10. Szarość nie należy do moich ulubionych odcieni, ale tu... prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wszystko skomponowane - ozdoby super a porcelana rewelacja szary kolor jest wspaniały wiem coś o tym bo i ja i syn również mamy kuchnie w szarościach // aniołki na ścianie są boskie pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Nominowałam Twój blog do wyróżnienia, szczególy u mnie, zapraszam i zachęcam do udziału. Pozdrawiam Beata;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. ten szary dodał temu wnętrzu szlachetnosci!super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie szlachetnie z tym szarym.
    Strzał w dziesiątkę.
    Podziwiam za zapał, siłę i wytrwałość.
    Znam to :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie się prezentuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentują te szare ściany, a na szarym tle wspaniale wygląda pólka z kolorową porcelaną. Imponująca kolekcja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuchnia w tym wydaniu prezentuje się cudownie. Szare ściany dodały jej szyku. Jak tak sobie oglądam te Twoje poczynania to aż mnie nosi, żeby zrobić coś u siebie tylko, że mimo, iż pomysł jest- to weny brak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szarości wyszły genialnie, meble i wszystkie dodatki pięknie prezentują się na takim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szary dodał szyku. Rezultat genialny
    Raz jeszcze wyrażę swój podziw Pracująco-Malująca Kobieto :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona tą szarością - pięknie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło rewelacyjnie... gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  22. szarość moja ulubiona:) a więc jak dla mnie to jest pięknie! I niezmiennie zachwyca mnie Twoja porcelana... a z Ciebie to niezły pracuś jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale idziesz....!
    Pięknie po tym remoncie :)
    No i te dodatki....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajnie wyglada dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam szary!!!! Wygląda super:-) Ile Ty masz skarbów!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten szary kolor wyszedł super, o wiele lepiej niż dawny beż;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. No, no, nieźle się napracowałaś! Renatko, jak Ty masz na to siłę? ;))) Ja zawsze strasznie marudzę przy malowaniu (chociaż to mąż maluje, ale ja muszę potem sprzątać) ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne detale i ozdóbki, dobrze się komponują z mebelkami kuchennymi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)