sobota, 20 lipca 2013

pokoik gotowy

Witajcie kochani
Dziękuję za liczne komentarze pod ostatnim postem,utwierdziło mnie to w przekonaniu,że zmierzam we właściwym kierunku.

Pokażę kilka zdjęć z prób stylizacji pokoiku.Więcej w następnym poście.Jeszcze poszukuję stylu,ale raczej chcę nowocześnie z kolorowymi akcentami.Efekt nie jest jeszcze osiągnięty,ale co nieco pokażę.Perspektywa na zdjęciach odbiega od rzeczywistej,ale cóż...
Wykorzystałam różności z tego co mam,i tak np.powiesiłam płótna,które kiedyś pomalowałam na niebiesko pod obrazy,ale jakoś malowanie mi przeszło i leżały...przypięłam do nich swobodnie kartki zakupione po 10gr,myślę jeszcze o innych przypinkach,ale powoli:)

 




Poszewki na poduchy to też zakupy przy okazji ,moje ulubione to wieża Eifla i biała z żółtymi napisami-po 2zł.No to miłego oglądania :)









Cudownego weekendu Wszystkim życzę!
Renata

20 komentarzy:

  1. Szalejesz na całego z przemianami w domku:-)
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekawie...Poduchy super! Ciekawa jestem koncowego efektu.
    Serdecznosci sle !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne akcesoria masz w pokoju :)
    Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jesteś kreatywna...cały czas coś tworzysz i robisz...podziwiam Cię za to...poduchy są super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żółty i błękit to idealne kolory na lato!!! zapraszam do mojej nowej sypialni:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściany wyglądają świetnie a dodatki bardzo mi się podobają. Uwielbiam połączenie błękitu z bielą no a poduchy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstał bardzo fajny klimacik:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. lato u Ciebie:) ciekawa jestem efektu całości. Bardzo fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. greckie połączenie biel i błękit , ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to zaaranżowałaś, wieża na poduszce the best. Buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda:)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wszystko sobie wymyśliłaś pozdrawiam i gustownie Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalne poduszki i jestem ciekawa, jak będzie wyglądał cały pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne połączenie białego z niebieskim, jak greckie klimaty:)
    Czekam co będzie dalej.
    Pozdrawiam po weekendowo Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, ale masz tempo! Nie chciałabyś i u mnie zrobić remontu? ;)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda Reniu jesteś bardzo szalona i bardzo zdolna;-)
    Świetne połączenie;) Wyszło super;) Kolorki idealne się komponują...
    Poduchy fantastyczne;)
    Pozdrawiam Cię kochana
    Udanego tygodnia
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)