poniedziałek, 29 lipca 2013

klatka i gość

Witajcie kochani
Pogoda jest jaka jest i musiałam troszkę zwolnić,zrobiłam jednak co nieco.







Pomalowałam klatkę na biało  i "galeria z przymrużeniem oka"zyskała nowe tło,podobnie jak galeria ze zdjęciami-tu poszła szarość.Można podejrzeć jak było tutaj  .
I jeszcze gość-w ramce usnął sobie jakiś motyl i tak go przyłapałam:)






A biblioteka czeka na malowanie i niższą temperaturę.




Wypoczywajcie,dużo pijcie i cieszcie się latem!
Pozdrawiam wszystkich 
starych i nowych zaglądaczy:) 
i dziękuję ogromnie za każde miłe słowo!
Renata

32 komentarze:

  1. Biblioteka zapowiada się ciekawie.Zazdroszczę upałów,u nas teraz zimno,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a la la! szalejesz! zazdroszczę tempa;) galeria zdjęć świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Galeria prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ściana prezentuje się jak prawdziwa galeria sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się galeria ze zdjęciami , złote rameczki są piękne i bardzo pomysłowo wykorzystane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ja jestem też w trakcie zbierania ramek, aby zrobić galerię w przedpokoju tworzy to niesamowity klimat w domku nie? SUPER u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. tu u Ciebie wciaz sie cos dzieje! podziwiam! ciekawa galeria, gosc wiedzial gdzie sie wpasowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAJ-PIĘKNIE U CIEBIE,POMYSŁÓW MASZ WIELE-SĄ FANTASTYCZNE . POZDRAWIAM JOLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że u Ciebie lato jest bardzo pracowite !!!!!!
    Czekam na dalszą relację Twoich poczynań. Jak dotąd jestem pod wrażeniem efektó.
    Pozdrawiam bardzo, bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się totalnie nic nie chce w taki upał a Ty malujesz, remontujesz...podziwiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyl jak pozuję :) Urodzony model :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ty masz tempo kobieto!:) Zapraszam cie do siebie- też remontu potrzebuję:) żart oczywiście, ale prawda taka, że masz złote rączki. Dobrze wyszło.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoją energią Renatko można by obdzielić z 10 osób jak nic:-)
    A ja leniuchuję w ten upał!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Olá amiga,obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ masz siłę ! pracujesz jak mrówka,pa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ramki, rameczki :) ależ Ty szybki bil~! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię gdy w domach są galerie zdjęć domowników. To miejsce od razu zyskuje duszę i jakby bardziej do kogoś przynależy. Sama mam taką u siebie ( http://pracowniagarderoba.blogspot.com/2012/12/dobrych-swiat.html )i z przyjemnością na te zdjęcia patrzę...
    serdeczności przesyłam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło pięknie...
    Zwróciłam szczególnie uwagę na złote ramy - śliczne są.
    Buziaki
    Jola z "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  19. Galeria zdjęć bardzo mi się podoba na tej szarej ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z Ciebie akrobatka!:) Te ramki są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę jestem pod wrażeniem - tak akrobacji jak i efektu, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co ty będziesz robić, jak już wszystko pomalujesz?
    A w takim tempie....
    Pozdrawiam i faktyczne przy tych temperaturach trzeba zwolnić, a pomyśleć że jeszcze nie dawno narzekałyśmy na zimę :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. O matuchno , ale się u ciebie Renatko dzieje ! Bardzo podobają mi się te zmiany . Biel to doskonałe tło do tych wszystkich Twoich pięknych skarbów .
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  24. Renatko, jesteś taka zapracowana, ale jak znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie po odbiór nominacji.Nominowałam Cię do versitle-blogger Awards.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Galeria zdjęć wspaniała. Piękne ramy zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super galeria! Też o takiej myślę :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się Twoja galeria!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna klatka i jaka galeria obfita, super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ło matko! Gdzieś Ty tam wskoczyła? ;))) Jesteś niezmordowana, Reniu :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio stworzyłam galerię zdjęć w domu moich rodziców. Twoja jest piękna. Uwielbiam galerie zdjęć i przymierzam się do kolejnej u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)