wtorek, 9 lipca 2013

salon kominkowy

Witajcie kochani
Lato w pełni,zapał do działań -przeciwnie.Ale- w końcu wróci bo robota czeka.
Udało mi się zrobić kilka zdjęć salonu,części kominkowej,co nie jest łatwe,bo i pod światło,i meble ciemne.Cokolwiek jednak widać.
Widzicie i drzewo,które zaprojektowałam i zrobiłam więcej   tutaj,koronę,która przywiozłam z wojaży,i turkusowe cudowności ceramiczne...
Poszukując w miarę spójnego stylu,postanowiłam zmierzać w stronę powiedzmy stylu kolonialnego,troszkę orientalnego.Jestem w drodze,ale zadowolona z obranego kierunku.





Kredensy,które posiadamy są wybarwione na czekoladowo -piękne i raczej w najbliższym czasie ich nie tknę,bo wydaje mi się to bezeceństwem.Szukam więc sposobów na ożywienie i rozjaśnienie.Póki co wygląda to tak.










Dziękuję kochani za wszystkie miłe słowa jakie zostawiacie i radość,która dzięki Wam mnie przepełnia.Ściskam!
Renata

33 komentarze:

  1. Kochana to drzewo piękne:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Renka - widzę to lustro u Ciebie. Twoje jest chyba trochę wieksze, a może nie - tylko w drugą stronę powieszone...
    Też mam ciemne kredensy i szukam sposobów jak rozjaśnić pokój, bo mam okna od wschodu i mało mam słońca.
    Jola z bloga "żyjąc z pasją"

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny salon :) A drzewko śliczne. Swego czasu miałam taką powyginaną prawdziwą gałąź i na niej sztuczne ptaszki i muszę powiedzieć nieskromnie, że całkiem ładnie to wyglądało na ścianie ;)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewo jest przepiękne, zapiera dech w piersiach! :)
    A i kwietnik z korony, też mam juz swój, niedługo pokazę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl kolonialny... zapach kawy, pomarańczy i cygar... Zacnie :)

    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko wzdycham ! Tak u Ciebie pięknie:
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie !
    Ale hektarów to masz trochę ;;))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne jest to drzew z ptakami jak ono jest wykonane?

    OdpowiedzUsuń
  9. Renatko widać , ze masz pasję i uwielbiasz dekorować swój dom, pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Renata, nie kombinuj czasem z kredensami! Bezecenstwo - to trafne okreslenie. Sprobuj moze rozjasnic dywanem na ciemnej podlodze lub uszyj jasne pokrowce na krzesla, ale kredensow nie ruszaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowo.Cudnie.
    Pachnie kawą i sernikiem.Najpiękniejsze lustro.
    Urzeka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To drzewko daje taką pozytywną energię, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny klimat, a kominek genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I bardzo dobrze :) Ani się waż tytkać tych czekoladowych cudeniek:) Jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatyczny jest Twój salonik, cegielka na ścianie jest cudowna i dodaje podwójnego uroku.

    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  16. w Twoim salonie jest pięknie, a drzewo fantastyczne! Robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie ,klimatycznie ,kredens jest piękny ,też nie ruszałabym go ; ileż ptactwa na gałęzi nad kominkiem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Salon ma swój klimat. Faktycznie ciemnawo ale u mnie dokładnie tak samo. Ja już pisałam, że ślicznie mieszkasz nie? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Drzewo jest ekstra!!! i te ptasiorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach,,to juz teraz wiem,dlaczego ptaszki w prezencie,,widzę że masz do nich słabość!

    OdpowiedzUsuń
  21. Reniu1 Wspaniałe wyczucie smaku..bardzo mi się podoba przedłużenie kominka-blat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy drzewo z ptaszkami to twoje dzieło? Obłędne! Przyuważyłam tez śliczny kryształowy żyrandol:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwierdzam, że ptasiniec i drzewo są fantastyczne i tez jestem ciekawa czy dziełem są Twych rąk, a umeblowanie bardzo gustowne i takie niech pozostanie bezwzględnie. Co do korony, to przyznam, ze jeszcze nigdzie nie udało mi się spotkać, bo chętnie bym nabyła, może kiedyś komuś spadnie z głowy wprost do moich rąk ;-))) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie to drzewko z ptaszkami.Chętnie widziałabym takie u mojej Natalki w pokoju-jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się w Twoim saloniku, tyle cudnych dodatków masz... a to drzewko dodaje pazura, koloru - świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak ładnie u Ciebie a to drzewo rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Salonik klimatyczny....Korona super...Drzewo bardzo pomysłowe...Pa....

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie, a drzewo zawsze będę podziwiać, od pierwszego razu gdy je pokazałaś. Jest wspaniałe i wolę nie myśleć ile czasu i pracy kosztowało.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. cholernie podoba mi się rower z nagłówka!
    pozdrawiam, nowa czytelniczka i zapraszam do mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Drzewko z kolorowymi ptaszkami śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przyjazny klimat ma Twój salon. Taki spokój i wyważenie. Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)