niedziela, 7 lipca 2013

szafka gotowa!

Witajcie kochani.
Pogoda piękna,mam nadzieję,że korzystacie z dobrodziejstw lata,ale i zaglądacie czasem do blogowego świata:)

Trzy dni bez komputera-nie za fajnie,ale już po naprawie i mogę działać.Jak obiecałam ,pokazuję skończoną szafkę na biżuterię,którą zrobiłam w prezencie dla niezwykłej istoty.



Chciałam,by kolorystyka współgrała z wystrojem sypialni,stąd taki wybór.W ramkach na zdjęcia umieściłam różne sentencje,bowiem właścicielka to osoba czytająca wiele i to ze zrozumieniem:)
 Dołożyłam też reliefy zrobione z masy papierowej i pobawiłam się stempelkami wszelkimi,które ostatnio nabyłam.Jak widać najlepiej pracuje mi się w salonie,choć mam dużą pracownię,a potem narzekam,że ciągle sprzątam:)























Zdjęcia nie są najlepsze,jakoś obiekt nie chciał się poddać fotografowania,jednak cokolwiek widać.No to miłego oglądania i do następnego :)
Ściskam starych i nowych gości i życzę pięknego tygodnia!
Renata

42 komentarze:

  1. Napracowałaś się przy tym,,,kolorek prześliczny wybrałaś!cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ma szufladki i ta mięta. Napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez tam szufladek i zakamarkow! tez by mi sie takie cudenko przydalo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! przeslicznie wyszła:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to pracy!
    Prawdziwa z Ciebie Czarodziejka!
    Cudo wyszło :-)
    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest FANTASTYCZNA:) I swietny pomysł z tymi sentencjami:) Ubawiła mnie ta ze śniadaniem do łózka:) Brawo za metamorfozę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomity efekt koncowy! Te reliefy wbily mnie w prawdziwy podziw, a sentencje sa niezwykle pomyslowe. Fajna!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka Ty jesteś zdolna kobitka, ja trzymam cała biżuterię w szufladzie...ale Twoje dzieło podziwiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie miętowe kolory bardzo lubię a i sama szafka w stylu retro przepięknie to wtgląda
    pozdrawiam Maria i zapraszam do nowej norki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo pracy i serca włożyłaś w zrobienie tej szafki. To widać. Widać również, że robiłaś to dla bliskiej Tobie osoby. Takie prezenty są bezcenne :-)
    Pooozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie się prezentuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kolor :) Reliefy z masy papierowej zrobiłaś sama?
    W ogóle obłędna szafka, miałaś na nią znakomity pomysł :)
    Nooo, i hortensja przeboska!
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wierzę, że można było z tego takie coś wyczarować... nie wierzę! Jest rewelacyjnie, obłędnie....szał! Masz złote rączki. Na prawdę mnóstwo pracy, ale efekt warty grzechu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędna! Kolor rewelacja i te sentencje super:))) Właścicielka będzie zachwycona:),
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo mi się podoba. Napracowałaś się....
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna szafka,świetny pomysł z tymi sentencjami :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super szafeczka! Wszystkie drobiazgi znajdą tam swoje miejsce :)
    I te sentencje - świetny pomysł :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo musi być tej biżuterii :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ cuda "popełniasz"! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie kolory oglądać u innych, u mnie niestety jakoś się nie wpisują w klimat. Dodałaś tej szafeczce duszy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja po prostu nie mam słów dla twojego talentu! Szafka jak marzenie i to wyśnione najpiekniej. Pozdrowienia kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękna! Zazdroszczę Ewie.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu masz talent! Jest śliczna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny kolor. Wszystko cudownie gra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow...CUDO CUDO CUDO!!!!!
    napatrzeć się nie mogę...mistrzowska robota! gratuluję!!!:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło świetne! Reliefami z papieru mnie zaskoczyłaś - wyglądają jakby były gipsowe, a nawet drewniane.
    Pozdrawiam Cię serdecznie zdolna Kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałbym taką mieć
    A wykonie - pirwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba, sama chętnie bym taką chciała, bo moje kolczyki jak narazie walają się dosłownie wszędzie ...
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Stworzyłaś turkusowy świat...super...Pa....

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się i to bardzo ,mogłabym przygarnąć taką śliczną szafeczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna ta szafka, zwłaszcza zamieszczone złote myśli-aforyzmy, to takie niebanalne. Jestem pod wrażeniem, właścicielka na pewno uszczęśliwiona....

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor bajkowy!Cała szafka zyskała bardzo i zainspirowała mnie!Wystarczy kilka efektownych dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pieknie Ci wyszla, jestem pod duzym jej wrazeniem. Kolor boski, dodatki w malenkich okienkach swietnie pomyslane! Jednym slowem idealny prezent!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj dobra duszo dzięki za odwiedziny i dobrą radę tylko jakbyś mi tak podpowiedziała gdzie mam tę opcję dodać byłoby dla mnie prościej - bardzo proszę bo nie chcę być informatykiem cale życie pracowałam jako handlowiec i marketingowiec i niggy nie znosiłam nic ustawiać w kompach - pozdrawiam ciepło i do następnego,,,,,,Maria

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, ślicznie, cudownie, oko mi zbielało z wrażenia, oj zdolna Ty jesteś na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma siły większej niż prawdziwa miłość...piękne...
    Wybrałaś bardzo fajny kolor. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń

  38. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Ficarei feliz se você seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  39. hej, jak dasz radę napisz mi na maila skąd wziąć te dodatki które przykleiłaś na rogach szafki i jaką farbą ją malowałaś bo szafka jak podejrzewam (widziałam je na allegro) jest z płyty mdf. Poszukuję takiej w kolorze czarnym ale nie ma więc mnie zainspirowałaś :D
    firpaula@gmail.com
    będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)