piątek, 19 lipca 2013

no to pomalowałam

Witajcie kochani

Dziękuję za wszystkie opinie w kwestii malowania kamienia.Otóż zdecydowałam i pomalowałam.Dzięki Wam spojrzałam na sprawę z innej perspektywy.

Zdziwiło mnie,że prawie wszyscy byli za malowaniem.Muszę przyznać,że po 10 latach żal mi było trochę,bo kamień ładny,ale w salonie na ścianie kominkowej też jest i póki co zostanie oryginalny.Marzyła mi się od dawna biała cegłą na ścianie,ale to już w nowym domu...Pokażę kilka zdjęć z pomalowanego na biało całego pokoju.Na zdjęciach nie jest zupełnie biało-miesza się światło z pomarańczowego tarasu.Fotki tak  zestawiałam,by był obraz układu całości.








Styrałam się okrutnie zwłaszcza malując sufit,a przede mną jeszcze za 100m sufitów i trochę ścian,ale pomalutku:)pokazuję pusty pokój,jak skończę   aranżować też się pochwalę.I jeszcze kilka fotek z  paczworkowej łazienki   ,tak dla kropli koloru.Jutro zaczynam malować bibliotekę...



I jeszcze zapraszam do  Kasi z galerii miau .
,która zrobiła śliczne serducho z moją grafiką.

Ściskam mocno na weekend wszystkich,odpoczywajcie,pracujcie,róbcie na co tylko macie ochotę:)
Renata

39 komentarzy:

  1. I LOVE it, honey! Beautiful.
    xoxo,
    Connie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!! Rzeczywiście z pomalowanym kamieniem lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, jak polecałam, jupi :))) rewelacyjnie, wnętrze bardzo dużo zyskało! super jest!!! ps. ale szybka z Ciebie malarka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglada po pomalowaniu, zdecydowanie fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Renatko, swietna decyzja :) ja uwielbiam biel i mam ten sam kamien oryginalnie bialy. Pokoj nagle nabral czystosci i lekkości, mozna teraz zawalać dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, zdecydowanie lepiej :) dalas jej nowe zycie :) ciekawa jestem efektu koncowego :) a do tych sufitow to zagon jakiego chlopa, zebys sie nam nie przemeczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie...dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda, biała cegła to jest to!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pomalowany kamień wygląda super i zrobił się taki rustykalny.
    Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawał dobrej roboty :) pomalowany kamień wygląda fanyastycznie, to była naprawdę dobra decyzja ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana napracowałaś się...
    Ale efekt cudny;) Wygląda przepięknie;)
    Zmiana udana;)
    I Tobie Renatko wspaniałego weekendu
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokonałaś bardzo dobrego wyboru. Pomalowany kamień " uspokoi" ten pokój i stanie się pięknym tłem do Twoich pięknych aranżacji. Twoja praca nie poszła na marne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wyszło :) ale też się domyślam, jak serce krwawiło, kiedy robiłaś pierwsze maźnięcia farbą ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło świetnie!

    Zrób to jeszcze w salonie!! Odwagi! Pokój zyska ogromnie, a Twoje drzewko z kominka nie będzie sie tak "gryzło" z tym krasym kamieniem.

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło cudnie :) Efekt doprawdy cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyszło! Bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. no pięknie wyszło :)
    j mam taki ecru kamień w duzym pokoju :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Taaaa to jest właśnie moja kolorystyka :-)))
    Dla mnie bomba :-)) Efekt jest ładny
    Udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyszło. Mnie też czeka malowanie dwóch pokoi i boję się czy dam radę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny efekt, bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam i zycze udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło świetnie. Można tam teraz szaleć z dodatkami. Ps. czarne lustro wpadło mi w oko :)) Pozdrawiam serdecznie. S.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, po pomalowaniu dużo lepiej, wręcz świetnie to wyszło :)

    Miłego weekendu, owocnej pracy i chwili wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś szybka z tym malowaniem.
    Faktycznie większość głosów ( mój też ).
    Tak jak myślałam - wyszło cudnie.
    Teraz dopiero masz pole do popisu.
    Czekam na efekty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyszło, mimo że ja zazwyczaj nie jestem za przemalowywaniem hihi
    Teraz i wiele lepiej :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło super ! Delikatniej , łagodniej, stonowane kolory, już czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasno....przytulnie ....fajnie....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie,delikatnie-kobieco-Pozdrawiam Ciebie serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, uważaj bo się nie opędzisz od ofert malowania sufitów, itp.Biały-super!

    OdpowiedzUsuń
  29. jest teraz idealnie , bardzomi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, efekt oszałamiający :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Po malowaniu,jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem za! :) Ściana się ujednoliciła w piękny sposób i będzie stanowić piękne tło dla klamotów ;) Założę się o stare 20 zł, że kominkowy kamień też zostanie przemalowany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super efekt! Pomalowana ściana wygląda o niebo lepiej!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. biały kamień wyglada lepiej.Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy można prosić o zdradzenie informacji, w jaki sposób i jaką farbą zostało t przez Panią pomalowane tak, że została zachowana różnorodność odcieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)