czwartek, 4 lipca 2013

szafka i HOME

Witajcie kochani



Lato piękne i oby jak najdłużej,wypoczywającym życzę tego szczególnie:)U mnie trochę kolejnych wyzwań,zaczęłam zdobienie dużej szafki na biżuterię,jest biała,
ponieważ jednak nie pasuje do sypialni osoby ,którą nią obdaruję-przemalowuje i okażę w następnym poście jak skończę.

Tymczasem pochwalę się szafką na złote myśli i takie tam,ja wpięłam literki,które ostatnio nabyłam.Na zdjęciach pokazuje napis naturalny i później po pobieleniu.




Różnica niewielka,ale istotna.Popatrzcie sami...pędzę kończyć szafkę bo na jutro musi być gotowa.









Witam nowych obserwatorów!
Dziękuję ,że zaglądacie:)
Ściskam i udanego weekendu życzę!
Renata

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł! A te filiżaneczki i spodeczki obok-prześliczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mowiac, niepobielone litery znacznie bardziej mi sie podobaly, byly cieniowane i niebanalne.
    Ciekawa jestem tej szafeczki na bizuterie, zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafeczka przecudna;) Kochana ty to masz pomysły...;) zazdroszczę;)
    A już nie mogę się doczekać metamorfozy szafki na biżuterię;)
    Kocham tu zaglądać;)
    Pozdrawiam Cię bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zmysły i pomysły:)Szafeczka przeurocza, też by mi się taka przydała:)Powodzenia w metamorfozie, zapowiada się piękny prezent.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafeczka sliczna,a ta nowa tez zapowiada się super:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zostawiła tą szafeczkę na biżuterię w bieli :) Jest fajowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze literki i już czekam na odmienioną wersję szafki choć w bieli bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafeczka swietna i daje tyle mozliwosci aranzacyjnych. Delikatna biel ale jednak jest roznica.
    pozdrawiam
    ps: zawiesilam oko rowniez na filizankach, miszeczkach, mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i można wymieniać środek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, Reniu!
    Zegar mnie bardzo urzekł :) Jakoś mi wcześniej umknął...
    Pozdrawiam serdecznie,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka szafeczka na biżuterię, jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Renatko, szafeczka z pobielonym napisem wygląda świetnie:) Ciekawe jakie jeszcze inne "takie tam" będziesz w niej eksponować. Fajnie bo można zmieniać dekorację, prawda? Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego drugiej szafeczki przeznaczonej na prezent. Czekam na fotki:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Renatko szafka na zlote myśli wyszla piekna, nie mogę doczekac sie efektu tej na bizu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tej szafeczki na biżuterię:) u Ciebie same skarby się po kątah chowają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie piękne Anioły ;)
    a na bizuterię chętnie obejrzę , przydałaby mi się możesz zdradzić gdzie kupiłaś ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szafeczkę bez zmian od razu bym chętnie do siebie i ... :-) jest piękna
    tak samo jak gablota na złote myśli, litery to wyrób ze sklejki? czy kartonu?
    Słonecznego weekendu życzę :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. "Szafka na złote myśli" brzmi i wygląda pięknie. Czekam z niecierpliwością na skończoną szafeczkę na biżuterię:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygląda szafeczka z literkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo,,,piękna jest ta szafka!!bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te ramko-szafki, można sobie zmieniać co jakiś czas! Czekam na efekt szafko-biżu?

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie literki:) wyglądają cudnie:) a tym bardziej że są zamknięte w pięknej witrynce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)