sobota, 13 lipca 2013

nietypowe życzenia

 Witajcie kochani.


Dziękuję za odwiedziny i za cudne komentarze.Cieszę się ,że Wam ślinka ciekła,ja też cierpię oglądając Wasze wypieki:)Wspominałam o pieczeniu z chrześniakami,owszem była część pierwsza 
i zdjęcia ich smakołyków prezentuję z duma.









Sama uwielbiam bawić się lukrem i barwić go na wszelkie kolory.Używam barwników w żelu,jest  niebywale wydajny. 
Podzielę się też  pomysłem na prezent,a raczej nietypowe życzenia.Pewna miłośniczka poezji i literatury ,podrzuciła mi taki oto pomysł. Otóż,tekst życzeń złożony w formie butelki,jest dosłowną niemal kopią tekstu z XVIII wieku.Bawiono się wówczas również w takie literackie formy.





Można oczywiście ułożyć własny tekst i poprzez odpowiednie rozłożenie słów i spacji zbudować jakąś formę.Popatrzcie sami jak to się prezentuje.Jubilat wyglądał na zadowolonego.


Życzę Wam kochani słońca i  relaksu
 w jakiejkolwiek dla Was
 najmilszej formie.
                             Renata

32 komentarze:

  1. Ale sie dzieciaki kreatywnie wyzyly! My robilismy takie akcje glownie przed gwiazdka, ile radochy maja przy tym mali cukiernicy!
    Pomysl na prezent znakomity, bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper pomysł na prezent!!!
    a ciasteczzka wyglądają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na twoim blogu jest pierwszy raz, mam nadzieję, że będę wpadać tu częściej bo na to zasługuje

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <--zrewanżujesz się, będzie mi miło i dasz motywacje do dalszego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypieki kolorowo się prezentują, a prezent bardzo oryginalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A przy okazji zapraszam na nowe Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypieki cudeńka, jak dzieła sztuki, śliczne , życzenia oryginalne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności nam serwujesz:) A życzenia bardzo pomysłowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypieki wyszły ekstra, jestem pod wrażeniem:) Butelka bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wypieki to artystyczne dzieła ...
    U mnie znajdziesz teraz też post kulinary, ale mój przepis jest szybszy do wykonania. Polecam.
    Jola z bloga 'żyjąc z pasją'

    OdpowiedzUsuń
  10. Te życzenia to genialny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny pomysł na życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu kusisz słodkościami :D
    Pomysł na życzenia bardzo ciekawy :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cuda, aż żal jeść :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł,z tymi zyczeniami:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z tą flaszeczka wierszykową...Pa....

    OdpowiedzUsuń
  16. ciasteczka - zawodowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieciaczki mają wyobraźnię :)
    Pomysł na prezent superowy, a opakowanie to wisienka na torcie!
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe skąd ja znam te talerzyki ;-) Świetny pomysł miałaś! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały pomysł z życzeniami w takiej formie - buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne! Pewnie żal było zjadać takie cudne ciacha ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł oryginalny bez wątpienia.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciasteczka wyglądają piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciasteczka cudne i bajeczne;) A pomysł na prezent super;) Bardzo oryginalny;)
    Pozdrawiam Cię Renatko i udanego tygodnia;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciasteczka bardzo apetycznie wyglądają:) Takie śliczne, że żal ich jeść:) Pomysł na prezent bardzo ciekawy.Pozdrawaim cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na prezent !
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale mi teraz po nocy narobiłas smaka

    OdpowiedzUsuń
  27. jej, jakie rozkoszne ciasteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  28. super pomysł i ile tu smakołyków!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pysznie udekorowane ciasteczka a i prezent godny PRZYJACIELA:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, artystyczna duszyczko:))
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  30. u Ciebie jak zwykle słodko i pięknie.Takie ciasteczka z duszą są fantastycznym pomysłem na upominek.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy pomysł na prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)