niedziela, 11 sierpnia 2013

za co uwielbiam stare meble...biblioteka

Witajcie kochani!
Dziękuję za opinie w kwestii parawanu,dzięki Wam koncepcja jest już wyklarowana i dopracowana,a i moja dewiza"pomyśl zanim pomyślisz"zadziałała.Jak rzadko nie zrobiłam od razu i dobrze.




Dzisiaj bohaterką posta będzie nasza biblioteka,stara i piękna.Pojawiła się w naszym domu trochę przez kaprys.Tak dla zabawy zalicytowałam w ostatniej minucie i wygrałam! Za niezłą kwotę staliśmy się posiadaczami tego cudeńka 100-letniego.




A teraz o miłości do takich skarbów.Są mądrze skonstruowane,pięknie zaprojektowane,solidne i niezwykle pięknie zdobione.Uwielbiam połączenie brązowego i czarnego drewna.Biblioteka stoi w przedpokoju  na piętrze,a więc na trasie i cieszy nasze,a na pewno moje oczy dość często.Tylko jakoś za porządek w środku nie mogę się zabrać:)














Pięknej niedzieli życzę wszystkim moim gościom!Wypoczywajcie jak chcecie,byle by skutecznie:)
Renata

23 komentarze:

  1. Piekna biblioteka, nawet ten balaganik ksiazkowy dodaje jej uroku,yworzy atmosfere kontrolowanego haosu jak sie zwykle uczonym zdarza :o)
    Serdecznosci z goracej Florydy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebel zacny, zaiste, moglabys faktycznie troche poukladac w srodku, by podkreslic cale jego piekno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Z klimatem. Pozdrawiam Renatko i Tobie tez życzę, abyś odpoczela . W końcu! S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczny mebel.Takie rzeczy mają duszę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś dużo szczęścia, że udało ci się nabyć to cudo gratuluję :)
    Mebelek naprawdę ma swój klimat, bo stworzył go człowiek detal po detalu, każdą jego część dokładnie przemyślał. Dlaczego tak mam się podobają takie starocie ? Dlatego że mają dusze i wnoszą w nasz dom odrobinę innego świata :)
    A tak swoją drogą ciekawe czy za sto lat ktoś będzie się cieszył z upolowania naszego mebla z płyty, chyba nie :)
    Pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biblioteka jak marzenie! I choć nie wiem, gdzie sama bym takową postawiła, to i tak marzy mi się :-) A z porządkami to jest tak, że przychodzi ten dzień, ta chwila i już. Nie da się czasami tak z biegu. Trza natchnienia i wtedy idzie wszystko idealnie. Jest siła, natchnienie, wizja... Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny mebel, tylko nie mów, że tą biblioteczkę tez przemalujesz ?
    Mi osobiscie podoba sie w tym wydaniu :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i bardzo pojemny zupełnie w moim stylu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny mebel !!! Jesteś szczęściarą, że udało Ci się go upolować ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawał solidnego mebla, a poukładane książki dodały by mu tylko blichtru.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bym kiedyś chciała mieć taki mebel w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna biblioteka! Wpisuje się zapewne doskonale w klimat jaki tworzysz w swoim domu:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tu o swoim "Ludwiczku"rozprawiam a u Ciebie taaakie cudo.
    Niesamowita biblioteczka, ciekawe czy pomieściłaby moje wszystkie książki?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. potrafisz pisać o meblu tak, że chce się taki mieć, chce się zakasać rękawy i tworzyć

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle pieknych mebli u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna. A porządku nie można mieć jak się czyta książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny mebel, zmieściłoby się w nim dużo moich książek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to jest dopiero mebel,:)))))) zmieścił by wszystkie nasze książki:)))

    buziaki zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny mebel, z duszą. Jestem nim zachwycona. Szczęściara z Ciebie!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przepiękny mebel. Zauroczona jestem. Cudny konik na biegunach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię stare meble ale teraz się zastanawiam, czy przmalujesz go na biało:) Pozdrowienia i zparaszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę tej biblioteki,marzy mi się taki mebel w moim domu,bym mogła poupychać moje książki :)Podobno marzenia się czasami spełniają :)))
    Pozdrawiam Renato i wytchnienia w dłuuugi weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)