poniedziałek, 19 sierpnia 2013

marzysz i masz

Witajcie kochani
Dziękuję za wizyty i przemiłe słowa,które zostawiacie.To niezwykle miłe i motywujące,wiedzieć,że ktoś czyta,zagląda,interesuje się...
Oczywiście nie próżnowałam,wysprzątałam wreszcie ogród,gdyby nie to,że zatarłam oko brudnym od benzyny paluchem-ból niewyobrażalny,aż mi było niedobrze,ale na szczęście widzę.Były też urodziny Natalii i ogrodowa impreza rodzinna,a że rodzina liczna- jest co zmywać.
Donoszę też,że moja doba ma tyle samo godzin co Wasza,tyle,że na robienie tego co lubię robić mam czas i robota pali mi się w rękach,gorzej,jeśli chodzi o sprawy firmowe,biurowe-odkładam ile się da,jakoś nie mam na to czasu:)




Ale do rzeczy,marzyłam  o wymianie tkaniny na siedziskach krzeseł,wzór miałam w głowie,ale tkanina,którą znalazłam kosztowała prawie tyle co krzesła,szukała i marzyłam...aż tu znalazłam na blogu  tutaj.Szczęśliwie wybierałam się po Olę do Warszawy i do sklepiku było prawie po drodze-nie omieszkałam skorzystać.Nie dała bym rady czekać na przesyłkę.Samo tapicerowanie trwało pół filmu.Efekt-jestem zachwycona,turkus pięknie dopełnił salon.
Zostało jeszcze odświeżenie krzeseł,jak tylko pogoda dopisze...





Wcześniejszy pomysł biało czerwony mogłam porzucić,a brąz odszedł na jakiś czas.

Teraz może wreszcie wezmę się za parawan,bo pora wziąć się do poważnej pracy-myślę o mojej firmie-można zajrzeć zapraszam .Zaraz szkoła,sezon,a tu jeszcze tyle pomysłów...I już się martwię jak ja dam radę pisać regularnie i odwiedzać Wsze cudowne światy:)

Życzę wszystkim wspaniałego,pogodnego tygodnia!
Renata

34 komentarze:

  1. Faktycznie tkanina cudowna i krzesła wyglądają o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Renatko zupełnie jak widziała siebie również mnie wszędzie pełno. Nie na darmo masz w tytule Zmysły i Pomysły trafione w tzw. 10 -tkę. Krzesła wyglądają rewelacyjnie - myślę nie wtrącając się w twoje gusta ale ten buraczany kolor też bym wyrzuciła - masz zapał do pracy ciągle coś nowego pokazujesz i mnie bynajmniej kusisz i mobilizujesz do tym swym zapałem do pracy ciągle do czegoś za co ci dziękuję - i tak z innej beczki ja jestem z pod znaku byka czy ty może również? ponieważ czytałam że to byki mają taki zapał serdecznie pozdrawiam życzę miłego wieczoru i odpocznij trochę dziewczyno Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobor tkaniny rewelacyjny! Zadna z pozostalych nie bylaby odpowiednia, bialo-czerwona nie bardzo pasowalaby do wnetrza, a brazowa, choc piekna, zaciemnilaby wnetrze. Ta wspolgra doskonale z dodatkami.

    P.S. Nie oszukuj, Renata, na pewno masz dluzsza dobe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pasuje tym krzesłom turkus, pasuje ;o) Wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna ta tkanina.Super się wpasowała.Masz oko,choć obolałe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Połowa sukcesu to mieć takie właśnie marzenia, jak piszesz w tytule, a potem tylko je spełniać. Twoje marzenie ma piękny, turkusowy kolor. I jak tu nie marzyć i pomagać w ich spełnieniu, choć czasem trochę trzeba się napracować :) Ale wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tkanina idealnie dopasowana, fanie przełamuje ten brąz. Elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta tkanina, dzięki za linka chyba też tam zajrzę i może coś odnowię :)
    A Twoje krzesła prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ogromna zmiana tych krzeseł, a firma szacun:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Renia wiele razy zastanawiałam się jak ty to robisz że twoja doba się wydłuża czy czasem nie zatrzymujesz czasu bo tyle w jednej chwili potrafisz :) Turkus to mój faworyt jeśli chodzi o kolor w dodatkach nie tylko w domu ale również w ubraniach jest taki niewinny. Nie ważne jak często będą posty ja i tak tu będę zaglądała bo bardzo lubię zaglądać i cieszyć się z tobą i twoim życiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzesła wyglądają świetnie. Kolorek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie w turkusie im lepiej :) Ślicznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  13. Renatko bombki są mi bardzo bliskie:) Kilka lat pracowałam w dziale wysokich dekorów i malowałam ręcznie pejzaże dla najwyższych głów świata.
    Masz bardzo fajną firmę - gratuluję!
    Krzesełka wyglądają teraz znakomicie:) Pozdrawiam serdeczne:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, po prostu I D E A L N I E! :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszły...Jesteś niespokojną duszą jak ja...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądaję te krzesła w turkusie!!!
    masz złote rączki:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjną tkaninę dobrałaś, krzesła prezentują się znakomicie!

    a mi się jednak wydaje, że Ty parę dodatkowych godzin z doby chowasz po kątach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie twarzowo krzesłom w tym obiciu:) jak zawsze przypominam, że bardzo lubię twoje prace. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  19. Krzesełka wyszły miodzio!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie te krzesła się prezentuja

    OdpowiedzUsuń
  21. Tkaanina bardzo łądna i bardzo ładnie wygląda. Wyszło przepieknie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. No, teraz te krzesła wyglądają rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna tkanina, krzesła jak z mediolańskiej galerii mebel. Jesteś super dodaję CIę do obserwowanych... będziesz mym natchnieniem coś czuję.:)

    Pozdrawiam

    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyszło,fajny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba mi się tu spodoba.Jest wszystko co lubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądają krzesła w nowym ubranku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny deseń na tej tkaninie i bardzo pasuje do brązu, faktycznie Twoja doba ma tyle samo godzin, ale jesteś na pewno świetnym organizatorem czasu!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udana tkanina. Niebieski z brązem - to jedno z moich ukochanych zestawień kolorystycznych. Fajursko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię turkus i będzie pasował do różnych bibelotów, które dostrzegłam na parapecie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja choruję na ten wzór!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jak z blogów amerykańskich!!! Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)