sobota, 17 sierpnia 2013

o stoliku w pokoiku i pytaniach

Witajcie kochani
Tytuł trochę infantylny,ale co tam...
Dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem,cieszymy się sobą i życie powoli wraca do normy.Żeby zdjąć troszkę lukru ze zdjęć w poprzednim poście,powiem,że w naszym domu często się słyszy-za moich czasów...albo moje koleżanki nie muszą...Mogła bym bloga pisać o tym jak się wychowuje trzy córki...ale wolę o remontach,pracy mniej a i efekty bardziej przewidywalne:)




Tymczasem pokażę stolik,który zakupiłam chyba za 15zł,doczekał się malowania,bo był potrzebny do pokoju gościnnego,który jest normalnie pokojem najmłodszej córki.Trochę o stoliku ze skórzanym blatem i trochę zdjęć pokoju.Stolik miał być pierwotnie biały,ale nie było dobrze,dodawałam stopniowo szarości,aż uznałam,że jest dobrze.Potem znowu ulubiona część,czyli drapanie.I jest jak jest.W pokoju prezentuje się ładnie i akurat na kubek herbaty..







 

Pytania i odpowiedzi
1.Były pytania czym zdrapuję farbę,otóż najchętniej płaskim nożykiem,takim do usuwania farby z szyby,za 3zł,czasem szpachelką,czasem skrobakiem do szyb,ale takim grubym ,z tempom,płaską  końcówką.
2.Inne pytanie,dlaczego farba w sprayu długo schnie na wiklinie-może to farba nie akrylowa tylko lakier i dlatego, może wiklina jest polakierowana,nie mam innych pomysłów.
3.Meble z rzeźbieniami,jeśli stan jest idealny jak w wypadku mojej biblioteki ,nie szlifuję,maluję farbą podkładową do drewna,potem akrylową do drewna,trzyma się super.


















Dodam tylko,że znalazłam tkaninę na obicie krzeseł i biorę się do pracy,no i parawan czeka,mam już trzecia wersję ostateczną ,jutro się okaże...


Pozdrawiam Was kochani i życzę pięknego weekendu!
 Renata

23 komentarze:

  1. Czy Twoja doba liczy sobie 50 godzin? No bo jak Ty to wszystko ogarniasz? Rodzina, dzieci wlasne i cudze, maz, psy, koty, dom do obrobienia, remonty, odnawianie mebli... mozna wymieniac bez konca.
    Renata, JAK Ty to robisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym pytaniem obiema rękami: jak Ty to robisz??? A stolik oczywiście rewelacja! Pięknie mu w szarości.

      Usuń
  2. I ja się podpisuję , jak Ty to robisz ? A stolik ma ciekawy kształt blatu, wyjątkowy, wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie będę oryginalna ..... jak Ty to robisz :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny stoliczek:)
    Ale zachwyciłam się też tapetą, która wygląda jak byś ją robiła sama, pięknie dopasowane do siebie kwadraty - bardzo oryginalnie!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty chyba masz jakieś turbo doładowanie, żeby to wszystko ogarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dziewczyny mają rację, jesteś niesamowita :) a stolik jest cudowny, wyszedł wręcz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stoliczek cudowny, jak wszystko u Ciebie! niesamowita jest Twoja energia... poprosze o troche!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotel super i wygodny widzę , stoliczek śliczny w moim stylu a porady zawsze się przydadzą ponieważ są pożyteczne serdecznie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to z 15 zeta można zrobić dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten stoliczek, aż ciężko uwierzyć że za takie grosze zakupiony!!!! Pokoik uroczy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zrobiony stolik :) podziwiam też te układane tapety, pomysł i realizację :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Stolik, jak stolik (fajny), ale łóżko metalowe - super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaderski stolik.Przyjęłabym taki,za taką cenę...
    Twoja doba rzeczywiście ma więcej godzin.
    Zdradź jak to się robi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny stoliczek:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, w sam raz na jesienne kakao i książkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obserwatorka... ta znajoma z Kutnowskiej giełdy:)nie wiedziałam,że masz trzy córki! ja tez mam trzy córki w tym dwie samodzielne i wykształcone, najmłodsza uczy się.Bywało ciężko bardzo.....myślę,że mamy dużo gorzej niż mamy synów.
    Moje dzieci są bardzo dobrymi ludźmi udało się :)
    Życzę i Tobie sukcesów ale łatwo nie jest")

    OdpowiedzUsuń
  17. Super metamorfoza....Pracowita jesteś jak pszczółka....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieustająco podziwiam zapał do pracy i zdolne rączki:) Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny stoliczek!!!!
    Miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny stoliczek :) az zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudny stolik, nadaje nastrój pokojowi

    OdpowiedzUsuń
  22. stoliczek strasznie mi się podoba:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)