czwartek, 15 sierpnia 2013

powroty i radości

Witajcie kochani
Chociaż jest to blog raczej o moich pasjach,   postanowiłam zrobić dzisiaj wyjątek.
Będzie troszkę o mojej rodzinie.
Za nami ogromne emocje.
We wtorek odebraliśmy naszego gościa Alyssę,w środę naszą średnią córkę-po rocznej nieobecności.W dzisiejszym poście przedstawię Wam naszą rodzinkę.
Jest na piątka -my i nasze 3 córki,Ania-studentka,Ola -licealistka i Natalia-gimnazjalistka,tak co 4 lata....Obecnie dołączyła do nas na kilka miesięcy nasza nowa amerykańska "córka"Alyssa.Są też suczki-Mejbi i Batumi,oraz kotki Kratka i Kuki.A tak to ostatnio było...

odebrałyśmy Alyssę


Ania,ja,Alyssa
Natalia,Alyssa,ja
 odebrałyśmy Olę


Natalia,Ola


Ja,Ola
pobojowisko w wyremontowanym pokoju:)



Kolacja i spacer w Manufakturze,za nami lokomotywa obrobiona włóczkę,min. przez blogowe koleżanki,Piotrkowska,las...wielka radość po prostu...


Natalia,Alyssa,Ania





Ola,ja



Natalia,Głowa Rodziny,Ania,Alyssa


Głowa Rodziny,Alyssa,ja
Muszę przyznać,że padłam,dopiero teraz poczułam cały wysiłek remontowy i stres związany z przyjazdami dziewczyn,ale czuję ,że się regeneruję,przede mną wcale nie spokojniejszy czas:)Poza tym działo się u mnie o wiele więcej,nie o wszystkim mogłam napisać,powiem tylko ,że po 15 września napiszę:)
Już się stęskniłam za pracownią,mam nadzieję ,że będzie wreszcie czas na tworzenie.Mam tyle pomysłów!
A to bohater kolejnego posta.  



Dziękuję kochani za każde słowo,czytam wszystko z przyjemnością i czerpię radość z każdej wizyty.
Życzę Wam pięknego weekendu!
Renata

30 komentarzy:

  1. Świetną masz rodzinkę :) Piękna mama to i córki śliczne.
    Buziaki!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną jesteście rodzinką. Taką szczęśliwą ..... Na prawdę. Życzę Wam jak najwiecej radości ze wspólnych chwil. Z pozdrowieniami, s.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle radości, to widać na zdjęciach.Ciepłe rodzinne klimaty.
    Ładnie wychodzisz na zdjęciach :-)
    Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rodzinka.I najwazniejsze ze w komplecie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie! Trudno ocenić która mama a która córka. Śliczna rodzinka, a Ty wyglądasz rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne masz córki ;) A MAMAUSIA PROMIENIUJE ! buziol

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja zdjęciowa - rodzina wspaniała aż blask miłości i radości bije z fotografii a ty z córą to jak siostry a n ie jak mama i córa pozdrawiam serdecznie Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rodzinka! Wypoczywaj w gronie swojej rodzinki, a potem wracaj do nas ze swoimi przepięknymi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to sie u Was dzieje!a sadzac po usmiechnietych buziach dobrze sie dzieje!czerpcie z tego dobrego jak najwiecej!:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Córki masz prześliczne :) Urodę odziedziczyły po mamie :):):) Działo się u Was ostatnio faktycznie sporo ...
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie rodzinne spotkania zawsze nas pozytywnie nastrajają i żyjmy tymi chwilami bo są piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna rodzinka, będzie się działo :) Pozdrawiam serdecznie
    Miloma

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna z Was rodzinka. Śliczne masz Renatko córki i nawet Moja imienniczkę.
    Czekam juz na kolejnego posta.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny urodziwe, ale Mamuśka jest naj :-)))
    Życzę dużo relaksu i pięknych chwil z Bliskimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu cieszę się ,że do mnie zaglądnęłaś... mamy podobne pasje , a to przyciąga...dziękuję...ja bedę stałym Twoim gościem...
    Pozdrawiam Jola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło Was wszystkich zobaczyć:) Piękne córcie wdały się w Mamę:) Życzę udanego wypoczynku w gronie najbliższych!Pozdrawiam Ala
    P.S. Czekam z niecierpliwością na kolejną metamorfozę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Babiniec jak się patrzy, ale się będzie działo...?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci fajnego czasu z dziewczynami!!!!!!!!!!
    Cmokam ciepło-aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Ejjj -a podziękowały za Twoje starania - wyczyny domowe???

    OdpowiedzUsuń
  20. Your family is gorgeous! Youngest daughter, Natalia?, is a little doll with that sweet face. Wish you could come over to the USA to visit with us, sugar.
    xoxo,
    Connie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz jak starsza siostra swoich córek Renatko!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak dawno nie widziałam Oli, że już prawie zapomniałam, jaka jest piękna. Po Tobie :) Pozdrowionka, Zosiczek

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna w Was Rodzinka :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne z Was dziewczyny, a Ola bardzo podobna do Ciebie!!!! Super rodzinka! Pozdrawiam Was serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy jesteście bardzo ładni:) i córki jak malowane i Ty piękna i mąż bardzo przystojny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak przeczytałam wcześniej - Renatko Ty wyglądasz jak siostra swoich córek - gratuluję i podziwiam :))))Piękną rodzinkę tworzycie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Reniu, Ty i Ola wyglądacie jak siostry!
    Fajne stadko :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)