czwartek, 8 sierpnia 2013

parawanowe dylematy i wygrane

Witajcie kochani
Pogoda cudna,chociaż nie na remont.
Skrzynie,które ostatnio pokazałam,spodobały się Wam,spieszę donieść,że mam takie 3 szt-to komplet,są pięknie rzeźbione,ale współczesne, kupione w Polsce-niektórych to może rozczaruje, a niektórym da nadzieję na zdobycie takich śliczności.


Farba schnie w oczach i to plus,ale sprzątanie idzie mi jak po grudzie.Jestem na finiszu ,przede mną porządki o drobne dekoracje.Oczywiście sukcesywnie będę pokazywać moje zakamarki i liczne cudeńka ,które przez lata zamieszkały w naszym domu.Muszę się pochwalić,że zmiany spore jakie zaszły w naszym domu pochłonęły może 900zł na farby i drobiazgi. Zmiany są widoczne i co istotne stare meble znalazły swoje miejsce i jest bardziej funkcjonalnie.Ale,nie o tym miało być.Otóż wykańczam parawan i powstał dylemat.Pierwotnie drewniane części miały być białe,ale źle wyglądały z białym tłem ,więc pomalowałam na grafit i podrapałam -lubię tę część pracy.

Wymyśliłam,że zrobię plecionkę z papierowych pasków,które uprzednio przepuściłam przez karbownicę.Efekt nie do końca mnie zadowolił.


Ostatnio trafiłam na nowe wzory tapet,jak już wiecie,jestem ich  wielbicielką,nie mogłam się oprzeć ich urodzie.Nie wiem ,czy wyklejać planszą całe skrzydło,i wtedy z drugiej strony jest białe tło i kratownica,który wzór wybrać.Właściwie przed pisaniem posta mnie olśniło,ale i tak jestem ciekawa Waszych opinii.







Padam,więc kończę,ale chcę się jeszcze pochwalić :


Wyróżnieniem od  Moniki
Ogromnie dziękuję!!!
Wybacz,że przegapiłam Twojego maila:)


I jeszcze poszczęściło mi się u Gosi   w candy!
 Dziękuję Gosiu!

Pokój średniej córki skończony,ale nie mogę Wam pokazać zanim Ona zobaczy,pokażę w przyszłym tygodniu.W tym upale to było wyzwanie!

Staram się Was odwiedzać,ale wybaczcie,że rzadko coś skrobnę,zwyczajnie padam,ale lada dzień to się zmieni:)
Pozdrawiam Was ciepło i za  wszystkie miłe słowa i wizyty ogromnie dziękuję!
                              Renata

19 komentarzy:

  1. У меня трудности с переводом и может быть я не все поняла. Мне больше всего нравится последний вариант. Удачи Вам.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi się marzył parawan, ale jakoś nie mogę znaleźć dla niego miejsca, więc naprawdę zazdroszczę. Mnie najbardziej podoba się wersja ostatnia, bo pasowała by do mojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji wygranej w candy i wygranej z remontem w te upały:)
    Mój wybór to tapeta pierwsza, ta jak bym ją nazwała podróżna:)
    Pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parawan zostawiam twojej wyobraźni bo kunsztownie wszystko wymyślasz, tapet zazdroszczę zwłaszcza tych z napisami przydałyby mi się do oklejania pudeł a nagród gratuluję szcześciara jesteś tutaj akurat nie zazdroszczę a cieszę się razem z tobą pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba druga propozycja, ale w sumie to kwestia wystroju całego pomieszczenia.
    Gratuluję wyróżnienia i wygranej :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na ostatnią propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pięknych tapet, że ja sama mam problem z wyborem!!!!!!!!!!!!!! Wybierz tę, która Tobie podoba się najbardziej, intuicyjnie ;)
    Pracowita kobietko - odpocznij trochę!!!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. ufff ... u mnie też trwa remont ido tego te upały, żeby jeszcze energii wystarczało ( podziwiam Twoją szybkość działania, ja w te upały ledwo "dycham")... świetne tapety ... ostatnia bardzo przypadła mi do gustu, chociaż pierwsza w zasadzie też, ale wszystko zależy od reszty wystroju ... gdzie kupujesz, takie cuda ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kochana podziwiam Cię...
    Ja nie lubie tego zamieszania w czasie remontu, ale potem... kiedy wszystko gotowe bardzo miło i przyjemnie się wszystko podziwia. Tapety są bardzo ładne, ale Moje serce skradła ta ostatnia. Cudna.
    Pozdrawiam
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tapeta postarzana z tekstem odręcznie pisanym, z nutami stawiam na romantyczny klimat :-)
    życzę miłego, zasłużonego odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te tapety. W sumie którą byś nie wybrała i tak będzie fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie także najbardziej podoba się ta tapeta jakby postarzana :}

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te tapety.Gratuluje wygranej i wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykorzystałabym dwa rodzaje tychże tapet na dwóch stronach :) Ciekawe jak ciebie olśniło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to zależy gdzie parawan stanie:) bo kazda propozycja ma w sobie coś tylko musi pasować do otoczenia:) ale Ty już wymyślisz to najlepiej, bo masz zawsze świetne pomysły:) gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ostatnia wersja. Lubię takie retro klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedostatni wzór mnie urzekł..;) ciekawa jestem pokoju córki...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne tapety, nie dziwię się,że lubisz je kolekcjonować...
    Co do odwiedzin z komentarzami- wszystkie znamy to często z autopsji- jest okres wakacyjny, wzmożone wyjazdy, remonty mieszkań ...Brak czasu, brak sił, normalka...
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)