środa, 28 sierpnia 2013

nenufary,noce i dnie...

Witajcie kochani

Dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem.Cieszę się ,że aktualna wersja parawanu spodobała się Wam.Fakt,gdybym zrobiła go od razu,byłby wykończony tapetą,całościowo,najpewniej zgodnie z Waszymi podpowiedziami - literkową .Jednak nie miałam czasu i pomysły dojrzewały spokojnie,jak to zwykle bywa,czas stał się sprzymierzeńcem projektu.
Zwykle mam kilka pomysłów na temat i problem z wyborem,tym razem głowa rodziny wyraziła swoją opinię i jak to bywa,podpowiedź była trafna. Stąd okienka:)tyle o parawanie.



Czy Wam też nenufary kojarzą się z filmem Noce i Dnie?
Mnie zawsze,zresztą uwielbiam ten film i oskarowe kreacje Bogumiła i Barbary:) Leżę sobie tak chora-coś mnie zawiało- i przeglądam zdjęcia,jakoś nie było okazji pokazać tych z mojej wyprawy do Łódzkiego Ogrodu Botanicznego.Może jeszcze zdążycie....A ogród mamy ogromny i piękny:)



























A u nas w Łodzi w Ogrodzie Botaniczny mamy,owszem piękne i liczne nenufary ,ale nie tylko,zapraszam najlepiej podziwiać na żywo:)









Ciekawa jestem,czy są rzeczy,itp,które wyzwalają u Was konkretne  skojarzenie jak u mnie nenufary ?Ciekawa jestem...

W kolejnym poście będzie o  niezwykłej szachownicy :)
 

Pozdrawiam gorące i dziękuję za każde miłe słowo!
 Renata

35 komentarzy:

  1. Czy uwierzysz, ze ja, Lodzianka z krwi i kosci, nigdy nie bylam w botanicznym w Lodzi? Za to moje corki dziadkowie zabierali tam regularnie, kiedy byly na wakacjach i one znaja go lepiej ode mnie. Bede chyba musiala to nadrobic, bo ze zdjec wynika, ze piekny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Renatko ja to się boję czym znowu zaskoczysz w następnym poście ja tam już widzę wirtualnie tę szachownicę - również jestem chora jakaś gorączka i gardło tak że życzę tobie i sobie szybkiego powrotu do zdrówka - ogród botaniczny macie piękny w Łodzi warto by było go odwiedzić u mnie z atrakcji takich to tylko Palmiarnia i Zamek Ksiąź to to blisko mam pozdrawiam ciepło ale za oknem już tak zimno jest Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. tak nenufary tez mi się kojarzą z tym filmem :))) i czasem mam tez inne skojarzenia z danymi rzeczami
    podoba mi się ta sciana Dział naukowo badawczy :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tez mi się podobnie kojarzą z filmem...
    wracaj do zdróweczka szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobne skojarzenia,fajne fotki:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Noce i Dnie -lektura raz do roku obowiązkowa a film, serial za każdym razem jak leci w telewizji.
    Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak nenufary zawsze kojarzą mi się z tym filmem i tak jak Aszka9 oglądam kiedy tylko jest w telewizji:)
    Kuruj się i wracaj z nowymi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak skojarzenia to najczęściej zapachy i dźwięki :). Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Ogrodzie Botanicznym w czasie studiów w Łodzi... Piekne miejsce.... Również polecam , aby zwiedzić je osobiście.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Jola z "żyjąc zpasją"

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie w tym ogrodzie, tylko ja mam daleko:) szybkiego powrotu do zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Na żywo musi być jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie tez złapało mam katar, chrypę i ogólnie złe samopoczucie. Piękny ogród a wodne kwiaty zawsze kojarzyły mi się z nimfami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W Łodzi nie byłam,ale we Wrocławiu-tak,też piękny ogród no i oczywiście nenufary.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nenufary na Twoich zdjęciach rzeczywiście jak z filmu. Jest co podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Noce i Dnie !!!!!!!!!! Masz rację role rewelacyjne, Oskarowe !!!!!!!
    Zdjęcia przepiękne !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie....już się rozmarzyłam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie: nenufary = "Noce i dnie" ;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak oj tak, ileż to razy mówię ku uciesze rodziny '' Bogumił ja chcę do miasta, miasta''

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie będę oryginalna,dla mnie nenufary to Noce i dnie,Bogumił i Barbara :-)
    Cudne zdjęcia.Miałam kiedyś bliskie spotkanie z tymi kwiatami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jak widzę nenufary zwłaszcza białe, to od razu przed oczami staje pan Toliboski. W białym garniturze w wodzie, eh kto dziś potrafi tak kochać ?
    Pozdrawiam i realnej miłości życzę Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zanim jeszcze przeczytałam, to od razu pomyślałam, że tylko Tolibowskiego brakuje :)))) Obowiązkowe skojarzenia :)
    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uprzedziłaś mnie,miałam zrobić posta z nenufarami,bo u mnie w parku pięknie zakwitły:)I też w dwóch kolorach:)
    Pięknie je pokazałaś)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz ja zawsze nenufary kojarzę z tym filmem oraz moim wujkiem który zerwał dla mnie jeden przy kanale elbląskim- gdy byłam jeszcze podlotkiem.Zdrowiej proszę.pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie, aż miło popatrzeć...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Nenufary to dla mnie podobnie jak i dla Ciebie tylko jedno skojarzenie "Noce i Dnie". Ten moment z filmu zapada tak jakoś głęboko w pamięć.
    Śliczne fotki z Ogrodu Botanicznego!
    Pozdrawiam i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nenufary to pelen romantyzm:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny nagłówek, po prostu mnie zamurowało, jaki jest cudowny! pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te nenufary i ogród musi być wspaniały, może kiedyś go odwiedzę:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nenufary bardzo mi się podobają. W swoim ogrodowym jeziorku także posadziłam, żeby móc się na nie gapić, kiedy tylko będę miała ochotę. W tym roku kwitły- białe, różowe i czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kuruj się kochana!!!
    Ale cudne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko NOCE i DNIE i z miłością na pokaz, niespełnioną obietnicą i zawsze jak je widzę to słyszę motyw z tego super filmu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i faktycznie nenufary kojarzą mi się z filmem "Noce i dnie".
    Szkoda, że mój miły nie ma takich pomysłów by zerwać dla mnie naręcza
    tych cudnych kwiatów...buuuu,cóż trzeba mieć romantyczną duszę by zrobić coś takiego :)))
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wiesz pokazuje na pasku bocznym że dałaś posta o rózy -ale nie pokazuje się.miłego dnia-aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)