niedziela, 4 sierpnia 2013

remont,lilie i wyróżnienia

Witajcie kochani
Cieszę się ,że Wasze opinie o szafce pokazują,iż macie szacunek do starych mebli i że nie jestem osamotniona w ich uwielbieniu.
Gdybym mogła poleniuchowała bym,
ale nie mogę.
 Chociaż remont jeszcze trwa,sypialnia prawie gotowa,parawan na ukończeniu,pokój średniej córki do pomalowania,trochę dekoracji drobnych i chyba koniec-nie licząc pracowni,lekko do ogarnięcia.Jesień u mnie baaardzo pracowita zawodowo,więc muszę się sprężać.


Dzisiaj chciałabym pochwalić się wyróżnieniami jakie ostatnio otrzymałam
 Ogromne dzięki !
dla

oraz


  Oto 7 faktów o mnie
1.uwielbiam działać
2.dzień zaczynam od kawy
3.cenię u ludzi poczcie humoru i błyskotliwość
4.lubię francuskie piosenki
5.jestem dyslektyczką
6.staram się odważnie iść przez życie
7.najważniejsza jest dla mnie rodzina

moje nominacje to:

 http://lattehouse2012.blogspot.com/
http://velourhome.blogspot.com/
 http://kolorowemarzeniaali.blogspot.com/
http://szczesciejestwyborem.blogspot.com/
http://supertyciasylwiamalutka.blogspot.com/
 http://zyjaczpasja.blogspot.com/
http://waniliowylawendowybialy.blogspot.com/

Gratuluję Wam dziewczyny fajnych blogów i cieszę się,że mogłam Was spotkać w blogowym świecie.
Teraz na Was kolej,nominujcie i zdradźcie 7 faktów o sobie:)

Pochwalę sie również liliami,które zakwitły w naszym ogrodzie i teraz zdobią salon.











Ściskam ciepło i życzę
 pięknych i radosnych dni!
Renata

21 komentarzy:

  1. Piękne lilie, życzę zakończenia remontu:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lilie! Dla mnie to lilia jest królową ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lilie, gratuluję wyróżnień i dziękuję za wyróżnienie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Renatko, ale z Ciebie pracuś! Ale muszę przyznać, że efekty Twoich wysiłków są rewelacyjne!
    Piękne lilie :) i gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Lilie śliczne,piekne kwiaty.Gratuluje wyróżnienia,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyróżnienia:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lilie.
    Zdublowałyśmy się z tym wyróżnieniem, ale to dowód, że nie tylko ja doceniam Twoje działania.
    Życzę końca remontu, czas na odpoczynek i napawanie się jego efektami.
    Pozdrawiam serdecznie i zaprazsam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kwiaty!!! U nas już przekwitły, tylko resztki jeszcze zipią, ale widok, jaki dawały nam przez cały miesiąc - bezcenny :)
    Dziękuję za wyróżnienie :))))
    ściskam Pracowita Pszczółko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia - kwiaty piękne jak i Ty oraz wszystko czego dotkniesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci Renatko bardzo za wyróżnienie... Bardzo mi miło;)
    JA również się cieszę, że mogłam Cię poznać poprzez bloga... bardzo;)
    A lilie wspaniałe, wyglądają ślicznie;)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana gratuluję wyróżnienia i dziękuję za przyznanie wyróżnienia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia cieszę się razem z tobą - bo nie ma nic piękniejszego jak radość i piękne kwiaty a twoje są prześliczne pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia a kwiaty są przecudne pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyróznienie przede wszystkim dla Ciebie więc gratuluję i śmiem skromnie ponowić swoją informację o moim wyróżnieniu dla Ciebie. Byłaś Reniu zaaferowana remontem w kuchni, a ja akurat miałam natchnienie, pozdrawiam serdecznie, Beata:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydawało,że było trzecie,ale nie mogłam znaleźć,dziękuję za przypomnienie bo za wyróżnienie mam nadzieję podziękowałam wcześniej:)

      Usuń
  15. Renatko, gratuluję wyróżnienia i życzę odpoczynku po remoncie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!! Prowadzisz pięknego bloga i tworzysz cuda:)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Renatko,
    Przy porannej kawce zaglądam do Ciebie, a tu taka miła niespodzianka. Piękne lilie i nominacja mojego młodziutkiego blogu do wyróżnienia.
    BARDZO Ci dziękuję i serdecznie pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia w pełni zasłużone!!!! A lilie piękne, kocham ich intensywny zapach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!
    A lilie po prostu PRZEpiękne :) Tylko ja nie przepadam za ich zapachem...
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)