piątek, 17 maja 2013

Zdobycze z giełdy staroci

Witajcie kochani!



Pisałam ostatnio o mojej wizycie na targu staroci w Kutnie.Lało,więc wystawców było niwielu,ale co nieco kupiłam.Tak było...



Pokażę dzisiaj kryształową patere i miskę,walizkę o świeczniki.Kryształowe skarby pasują do mojej małej kolekcji.którą już zgromadziłam,zwłaszcza idealnie pasuje do talerza na srebrnej nodze,zresztą zobaczcie sami...Jest jeszcze niebieska walizka,rewelacyjna!Na razie stoi na ganku,no i świeczniki,kolejne w kolekcji.Ceny-lepiej nie będę pisała-słowem groszowe.Są jeszcze inne skarby,pokażę jak zrobię zdjęcia.















Ściskam Was mocno 
i życzę kreatywnego weekendu:)
Renata

33 komentarze:

  1. Zawsze marzyłam o wielkim, skórzanym kufrze takim z ponalepianymi naklejkami z różnych miejsc,w który zmieściłyby się wszystkie moje wakacyjne skarby - podobnym to tego z pierwszego zdjęcia. Zapraszam również na swoją stronę, co prawda dopiero początek ale cóż : http://designbywojcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W walizeczce się zakochałam! Jest genialna!
    T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłowiłaś się nie ma co:) Kocham szperać na takich giełdach:) do tego mam szczęście mieszkać tylko 7 km od takiego miejsca,gdzie co sobota można się wyżyć w szperaniu:))
    Miłego weekendowego wypoczynku:)poadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobycze w dosłownym zanczeniu! Walizeczka extra! Cała reszta też!

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no - całkiem, całkiem, a z taką walizką, to tylko ruszyć w podróż za jeden uśmiech :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Te świeczniki mnie powaliły i jeszcze kryształy...
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze! cudne lupy:) ja tez juz planuje wypad na starocie, ale ciagle cos niestey... mam nadzieje ze jak juz wkoncu mi sie uda, to bedzie tak samo owocny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow;) Świetne zakupy;) Paterka i miska boskie;) Świeczniki super, bardzo stylowe;) No kochana widzę , że zakupki udane;) Pozdrawiam i ślicznego weekendu
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, super, super!!! Śliczna waliza i te świeczniki!!! Boskie:) Ja jestem maniaczką takich targów:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Same skarby!!ja posiadam dwie walizki,,,i też je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie istne skarby, ta mała paterka urocza - uwielbiam naczynia na nóżce!!!! Świeczniki fantastyczne!
    Ściskam Cię mocno i miłego weekendu życzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam giełdy staroci a jeszcze jak łupy są za grosze to już pełnia szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać na takim targu zawsze można upolować coś dla siebie.Masz dar do wyławiania perełek i przystosowywania ich do swoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam takie starociowe zakupy...chyba nawet jestem uzależniona od pchlich targów:) Twoje łupy są świetne!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. O jacie kręcę, jakie piękne zdobycze :)))) walizka mnie urzekła - rewelacyjna.
    Mamy podobne zamiłowania, zresztą w tym blogowym świecie "my wszystkie takie podobne"
    pozdrawiamKasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko super! Ta miska to nie cukiernica przypadkiem? Piękne połączenie kryształu ze srebrną obwolutą. Świeczniki też fajne. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Walizka! Moje marzenie. Mam tyle pomysłów na jej wykorzystanie, ale jakoś na razie na taką trafić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przybyłaś, zobaczyłaś, zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham szperać ,zawsze wyszuka się jakąś perełkę :)

    super zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja!!!!Uwielbiam takie targi staroci. Waliza jest cudna:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świeczniki i kryształy są super. Niby retro, a tak naprawdę wpasowałyby się w każde nawet nowoczesne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdobycze pierwsza klasa!
    Wiem, co czujesz,kiedy wracasz do domu z takimi skarbami...Świeczniki nostalgiczne, swietne:)
    Usciski
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kryształy upolowałaś, ta patera ze srebrną nóżką jest zachwycająca.
    Jaki targ staroci ma takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  24. Też udany wypad jak widzę i łupy do pozazdroszczenia!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, do starych walizek i ja mam słabość, a Twoja zdobycz jest piękna! Widać, że masz "wyszkolone" oko i wynajdujesz dla siebie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pieknie i kolorowo u Ciebie :))
    Ja wybieram sie w niedziele na targ staroci...jestem ciekawa co uda mi sie znalesc pieknego:))
    Takie swieczniki srebrne jak pokazujesz tez kupilam na targu:))
    Pozdrwaiam serdecznie i zycze milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)