środa, 23 października 2013

spotkania,targi,szaleństwo

Witajcie kochani

Witam szczególnie ciepło,bo mnie trochę nie było.Dziękuję za miłe słowa i Waszą obecność:)

Co za weekend!
Wystawiałam się w showroomie na Fashion Weeku - Łódzkim,spotkanie -pierwsze-blogerek wnętrzarskich i grypa:)Istne szaleństwo,łykałam,biegałam i starałam się chłonąć co dobre...
Dzisiaj jednak napiszę słów kilka tylko o showroomie.Prawie stu wystawców,wielu wśród nich projektantów,trochę ciekawostek,trochę doskonałych projektów,trochę Oryginałów,jak to na festiwalu mody.
 Prezentowałam swoje manekiny,efekty opiszę za jakiś czas.




Generalnie,jedni się dziwili ,inni podziwiali,jeszcze inni zastanawiali co to i po co...Wizytówki znikały...
Jestem prawie pewna,że moje stoisko było najbardziej obfotografowane i sfilmowane:)...liczę,że to zaprocentuje:) 
Moje zdjęcia nie najlepsze,bo warunki nie sprzyjały... 










Moją sąsiadką była niesamowita Marysia z bloga czary marys,ależ kolekcję pokazywała...



Byłam też na pokazie-jednym-,bo nie miałam jak,ale jakoś to mi nie przeszkadzało,


gorzej ,że nie mogłam uczestniczyć w całym spotkaniu blogerski ,ale byłam i w sobotę i w niedzielę,a kogo spotkałam i co się działo opowiem w następnym poście...a  działo się!
Zajrzę tymczasem do Was,bo u mnie tylko te bombki...
a się stęskniłam i ciekawa jestem jak sobie żyjecie:)

Pozdrawiam kochani i życzę pięknego tygodnia:)
Renata

38 komentarzy:

  1. no i tak trzymaj kochana przypomniałaś mi moje targi Polexpo oraz inne również wspaniałe tak trzymaj bo WARTO buziaki Marii jestem zadowolona że ty masz satysfakcję - duże buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że Twoje manekiny zrobiły furorę!!! I już czekam na kolejnego posta ze szczegółową relacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie razem wyglądają przepięknie, nie dziwi mnie fakt, że Twoje stoisko robiło furorę. Życzę Ci z całego serca, aby przyniosło to korzyści większe niż oczekujesz.
    pozdrawiam ciepło
    aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, działo się. Życzę aby targi zaowocowały , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę, że było super... Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie,,,z chęcią bym poszła na takie targi,,,uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, że robiono dużo zdjęć takim cudeńkom.

    OdpowiedzUsuń
  8. o wow! fajnie musiało tam być! Trzymam kciuki by zaowocowało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne doświadczenie:))) I mocno życzę by te dni zaowocowały:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje manekiny - musiały zwracac uwagę ;o) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow szczena opada, to już naprawdę pierwsza liga, gratuje z całego serducha

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego co zobaczylas i przezylas zazdroszczę; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie, w przyszłym roku jak nic muszę się załapać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super weekend! dużo wrażeń! zazdroszczę! a manekiny piękne więc nie dziwota, że miałaś najwięcej zwiedzających:) oby tyle samo było kupujących!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Renatko! Widziałam Cię na zdjęciu u Uli, organizatorki-wyglądałaś BOSKO, grypy żadnej nie było widać nic a nic.
    Pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne manekiny, więc nie ma co się dziwić, że zrobiły furorę. Nie jedna strojnisia zapragnie mieć takie codo w domu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościć takiej prezentacji na targach.Stoisko rzeczywiście bardzo fotogeniczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Manekiny cudne! Trzymam kciuki za sukces:)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  19. No wcale mnie to nie dziwi, że takie zainteresowanie miałaś:-) Przecież Twoje manekiny to przepiękne dzieła sztuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje manekiny są świetne. Jestem przekonana, że zrobią karierę. Ja mam swojego jednego w wydaniu czarnym i surowym. Życzę ci wielu sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się cieszę razem z Tobą z sukcesu na targach :-))))
    I czekam na dalsze relacje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. To się nazywa talent, zakochałam się w Twoich manekinach ;)

    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie u Ciebie było i doborowe towarzystwo a wizytówki swietne miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nooo! Gratuluję! Nie dziwię się, że stoisko oblegane, bo piękne!!:) Tak trzymać:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję!!!!!!!!!!!!!!
    trochę ich narobiłaś- ale wszystkie są boskie i w tak różnych klimatach, że każde wnętrze je przyjmie. Robię przymiarki do kolejnych manekinów:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki piękne te manekiny tworzysz, sliczne, nie dziwie sie ze wizytówki znikały :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje manekiny,są świetne.Gratuluje Kochana,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  28. To zabłysłaś na tym spotkaniu....Gratulacje....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  29. Imponująca kolekcja, w zasadzie można stworzyć już stałą ekspozycję! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Renatko, Twoje manekiny przyciągają oko i na pewno zbierzesz masę zamówień, czego Ci szczerze życzę!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje manekiny są niesamowite:) na pewno nie przeszłabym koło nich obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Renatko stworzyłaś coś pięknego.Moje wielkie gratulacje,Pozdrowienia z Wejherowa

    OdpowiedzUsuń
  33. Super razem wyglądają Twoje manekiny.
    Mam nadzieję, ze rozdane wizytówki zaprocentują.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny Twój blog i świetny pomysł na manekiny... Ja zaczęłam blogować od niedawna także zapraszam do mnie w odwiedziny http://bialkomlodosci.wordpress.com/ i do wzięcia udziału w konkursie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. genialne robisz te manekiny, życzę powodzenia i dużej ilości sprzedanych egzemplarzy;) I dziękuję za odwiedziny i za szczerą opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyjątkowo się prezentują ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)