czwartek, 12 czerwca 2014

balkony Verony

Witajcie Kochani :)

Pogoda zdecydowanie wakacyjna,
więc zabieram Was do Verony.








Jedno z najpiękniejszych miast,które odwiedziliśmy z młodzieżą w czasie naszej wycieczki po Europie.
Pisałam już o Monaco tutaj,Amsterdamie tutaj,Wersalu tutaj.
Poza zachwycającą architekturą,ryneczkiem,podziwialiśmy też balkon Julii,co Was z pewnością nie dziwi,na balkon się nie wspinałam,ale jakiś Julian tak:)




Włochy toną w kwiatach,balkony,okna,podwóreczka zdobią różne roślinki,często cieniolubne,ale są...
popatrzcie sami...




















Pozdrawiam Was w ten letni czas,życzę wytchnienia od gorąca,jeśli chcecie oczywiście i dużo uśmiechu :)
 Renata  

18 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, tak niedawno byłam w Weronie, zaledwie dwa tygodnie temu - faktycznie urocze miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam, nigdy nie byłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, stare kamieniczki:)
    Upał zaczyna się trochę zmniejszać u nas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, stare kamieniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, a ja jeszcze lubię te okiennice ... ach
    Mnóstwo przeżyć estetycznych miałaś, super!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie klimaty. Te rosliny na balkonach i małe balkoniki, okiennice i stare wąskie uliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne klimaty. Chętnie bym się tam wybrała.
    Aż miło powzdychać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe miejsca i balkony zwłaszcza te z okiennicami. Widać na nich nieubłagany bieg czasu:))
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te balkony, takie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnie, klimatycznie i pięknie.... Zapachniało wakacjami!!!
    Dzięki kochana!
    ściskam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. PIEKNE ZDJĘCIA, POZDROWIENIA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki:) Uwielbiam wloska architekture.. te waskie uliczki, balkony - cudo;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne zdjęcia, tak, że aż poczułam ich klimat. Fantastycznie, że możesz podróżować i to wszystko podziwiać w realu:)))
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Julio, me serce do Ciebie ucieka..." :))
    Piękne fotografie; widać, że zostały zrobione z sercem, wprawną ręką, z wyczuciem odpowienich kadrów. Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo romantyczne te balkony....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dałam się zabrać do Verony w Twoim wydaniu :) Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne zdjęcia, jak dawno tam nie byliśmy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)