środa, 15 stycznia 2014

srebrne drzewko

Witajcie kochani

Wczoraj,odwiedziłam jeden z moich ulubionych domów przyjaciół.Gospodyni,która uwielbia bibeloty i durnostojki wszelkie jako i ja,
oznajmiła,że jej panowie w domu zostali poinstruowani lata temu,że na widok czegokolwiek należy reagować
-ALE FAJNE...lub coś w tym stylu,
wiedzą jednak przede wszystkim,że
 NIE NALEŻY pytać-
PO CO TO KUPIŁAŚ...itp.
I wydaje się ,iż rozumieją,że nie kupuje się takich tam różności po coś,nawet jeśli coś podobnego już mamy:)
Muszę przyznać,że ja też nie narzekam,
a każdy drobiazg jest zauważony....


Jeden z takich skarbów jest bohaterem dzisiejszych zdjęć.
Na razie drzewko stoi w łazience,po prostu...
Drzewko jest srebrne,a kolorystyczne efekty na zdjęciach to efekt pomieszania światła dziennego i sztucznego:)










U mnie zima zawitała,pruży śnieg i jest pięknie.
Pozdrawiam Was i dziękuję za odwiedziny,
życzę pięknego końca tygodnia :)
Renata
   
 

26 komentarzy:

  1. u mnie jest podobnie, ale z kupowaniem materiałów, wstążek, nici, niech nawet nikt nie pyta po co mi tyle tego :D a drzewko bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne to drzewko:)))))))))))) takie symboliczne :))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa rzecz.Moje chłopaki jeszcze pytają po co to kupiłam, a raczej gdzie to będzie stało, wiedzą że wszystko mogę przygarnąć i coś wykombinować :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu pytania "po co" na szczęście nie padają :) mąż jest nadzwyczaj wyrozumiały i pobłażliwy :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite!! i drzewko, i zdjęcia, na których wydaje się być z jednej strony bursztynowe :)))
    Ja też jestem z tych, dla których pytanie "po co?" nie istnieje! Odpowiedź jest jedna "bo tak!"
    Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  6. drzewko urocze, u mnie śnieg prószy, a prużą się jabłka na szarlotkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha ,a mnie błąd pokazywało przy pruszy-za słabo kombinowałam,jeszcze u mogłam zmienić:)dziękuję!

      Usuń
  7. DRZEWKO JEST EXTRA...DOBRE TO NAPISAŁAŚ ...TAKIE INSTRUKCJE MUSZE W DOMU ZASTOSOWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie zadaję pytania komuś po co ? ale sobie często gdy na zakupach w koszyku pełno rzeczy niepotrzebnych i powoli wykładam na półkę tak że przy kasie koszyk prawie pusty :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne! A tak na serio, drzewo rewelacja, uwielbiam motyw drzewa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moty drzewa,juz dawno chodzi mi po głowie. Bardzo fajne,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne to drzewko, taki nietuzinkowy bibelocik:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest bardzo ładne:) Podoba MI się:) Cieplutkie pozdrowienia dla Ciebie kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne!

    Zapraszam do siebie: //blogi-o-architekturze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie zmysły, bo trzeba mieć zmysł żeby takie cudo zauważyć, wkomponować a inni zazdraszczają ach

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak dobrze przeszkolony mężczyzna:D Fajny ten bibelot:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bibelocik niepowtarzalny, nietuzinkowy, bardzo ciekawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drzewo życia :) Bardzo ładne, klasa. Jak wszystko u Ciebie :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  18. Drzewko urocze, delikatne i w dobrym towarzystwie - ten kawałek ramy lustrzanej zapowiada bardzo ciekawą resztę:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, to coś dla mnie ... lubię takie durnostojki .....
    Ps. A ja zawsze mojemu mówię "Jak to? Przecież to tutaj stoi już XXXX miesięcy!" Wierzy ... albo udaje, że wierzy hihihi
    Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście sama próbuję się ograniczać, bo mam za małą powierzchnię na takie cudeńka. Drzewko jest po prostu śliczne. Donoszę, że w południowej Wielkopolsce również biało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas w domu też wszyscy wyszkoleni ;) Piękne ... i zamiast po co ... jest hmmm ciekawe gdzie to postawisz ... i gdy nawet ją nie wiem daje chwilami do myślenia. Staram się wprowadzać sobie samokontrolę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Renatko kocham się w takich cudnych rzeczach - no brak miejsca nie pozwala mi mi ale choć u ciebie się napatrzę - śliczne te drzewko - ściskam mocno i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. U ciebie tez zima? O nie! Zazdrosze, a mnie dalej jej nie widzc :( buuuu
    A i mam to samo lustro :) Piekne jest :)
    U mnie w koncu pojawila sie na blogu kuchnia, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam takie drzewko albo przynajmniej bardzo podobne w praktikerze:) już miałam kupować ale wzrok męża stojącego za mną mnie powstrzymał:) a tak bardzo pasowałoby mi do łazienki:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)