piątek, 14 czerwca 2013

faktury i turkusowa papuga

Witajcie kochani
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem,fajnie ,że Was rozbawiłam,poczułam, że jestem  w wielkiej babskiej rodzinie:




Ale nie próżnowałam jak  wiecie i dzisiaj sporo zdjęć w klimacie turkusów ,o różnych fakturach i odcieniach.Pokazuję trochę szkła,ceramiki i takich tam.Właściwie życzę miłego oglądania,w następnym poście postaram się pokazać moje eksperymenty z nadrukami poduszkami:)




























Cieplutko pozdrawiam Was wszystkich
 i witam nowe obserwatorki:)
Renata

28 komentarzy:

  1. Turkus jest ładnym kolorem i bardzo teraz modnym....Fajne aranżacje i zdjęcia. Całuje pa....

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki a ptaszor obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia a papuga jest cudna :)
    Buziaki i miłego weekendu
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Papug jest bardzo stylowy.
    Ciekawa jestem tych nadrukow, sama mam zamiar niedlugo szyc poduszki, wiec mnie to teraz interesuje. Moglabys dac jakies wytyczne, jak to sie drukuje, bo nie mam bladego pojecia, a pomysl jest ciekawy i do zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiejszy post sponsoruje kolor niebieski ;)
    Reniu, cudowne zdjęcia, jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    Inka
    PS. Wczoraj robiłam mydło z Twojego przepisu - dzięki za tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam turkus pod każdą postacią i w każdym odcieniu! Piękne kompozycje, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zestawienia tworzysz. Z przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia.
    Jola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dzięki Tobie polubię te turkusy!:)
    piękne zdjęcia a papuga po prostu rewelacyjna:-)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. papuga cudowna:) pasowala by do mojego kota;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu uwielbiam turkus , właśnie maluję sypialnię na biało i na pewno pojawi się turkus jako dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie niebiesko:)
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie przepadałam za turkusem, a ostatnio-o dziwo-coraz więcej rzeczy mi się podoba! Cudny letni klimat u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj kochana!
    U Ciebie jak zwykle same cudeńka;)
    Podusia śliczna;)
    I już nie mogę doczekać się kolejnego posta;)
    Udanego weekendu
    pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te kolory, jest w nich coś takiego, że jak się na nie patrzy, to od razu lepiej się oddycha :))))
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego turkusu u Ciebie :) kurka jest cudna i te wazoniki..

    OdpowiedzUsuń
  16. Turkusowe cuda :) Wszystko wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te turkusy. Miło się patrzy na coś kolorowego bo na wielu blogach tylko biel, biel, biel....a ja lubię kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ chłodne, orzeźwiające niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Turkusy kocham, więc wszystko mi się strasznie podoba, ptaszek rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Turkus,strasznie fajnie to wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny turkus, a papuga idealnie się wpisuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczyna mi sie podobać turkus, po wizycie u Ciebie jeszcze bardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycają mnie ostatnio te kolory!!!są takie morskie,,,może dlatego,,,a kocham morze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieki za odwiedziny u mnie, dalo mi to szanse poznania twojego zakatka i bardzo tu milo...Turkus tez zaczyna mi sie podobac, jest wesoly i pobudza wyobraznie. Ja tez lubie zapach ciasta,cykanie swierszczy,odglosy nocy,zapach nagrzanego sloncem drzewa...
    Serdecznosci sle z goracej Florydy~

    OdpowiedzUsuń
  25. turkusowy to mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham niebieskie i turkusowe szkoło. U nas cięzko nabyć niestety, ale wyszukuję na starociach ile wlezie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię niebieskie szkło :) To mój ulubiony szklany kolor :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)