piątek, 8 lutego 2013

nareszcie słońce !

 Wyczekane,wytęsknione-slońce.Wypatruję wiosny,dluższego dnia,ciepła..




W międzyczasie coś tam robię.
Dzisiaj pojawiło sie słońce,wykorzystałam czym prędzej światło do zrobienia zdjęć moich ostatnich dokonań.
Dzisiaj tylko migawki z salonu.

 Zdjęcia ściany,którą pokazywalam w ostatnim poście-ale tym razem w dziennym swietle-widać kolory w całej okazałości.





Jeszczę zdjęcia nowych zasłon,które uszyłam. Ostatnio wypatrzyłam w Ikei taką tkaninę. Zachwyciła mnie tematem.


Meble w salonie są dość ciężkie i poszukuję ciągle rozwiąania na dodanie lekkości i nowoczesności wystrojowi salonu.


Planuję jeszcze uszycie rolet rzymskich  z bialego lnu.
 Na parapecie wygrzewa się
 jedna z naszych kotek-Kratka.



Wkrótce pokaże moją ''galerię z przymrużeniem oka''.
Tymczasem wszystkich ciepło pozdrawiam i życzę wiosennego nastroju!

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie! Bardzo podoba mi się Twój salon, już chyba to pisałam:). A ta tkanina na zasłony rzeczywiście ma świetny motyw:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw zasłon super...Fajne zdjęcia ...Pozdrawiam pa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, pokaz nam te swoje koty blizej i dokladniej.
    Ja bym widziala w salonie gladkie zaslony, te wprowadzaja za duzo niepokoju przy patchworkowej scianie.
    Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuę za wizyty i komentarze.Jest mi milo,że śledzicie moje poczynania.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kupować materiały w Ikea. Mają ciekawe wzornictwo, no i jakoś jest dobra. Bardzo ciekawie wyglądają w Twojej pracowni- nadają styl. Rozwiązanie na meble na pewno znajdziesz. Z czasem znajdziesz inspiracje na blogach i już będziesz wiedziała co zrobić.
    U mnie leży śnieg, ale wreszcie dzisiaj świeci słoneczko. Od razu jest mi weselej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pastele, a naczynie na komodzie - poezja :) Pozdrawiam cieplutko - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasłonki moja córcia chętnie widziałąby u siebie.Te damy i chyba cukiernicę ustawiłabym na tacy a naczynie cudne w formie i kolorze!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)