piątek, 16 maja 2014

w norweskim sklepie

Witajcie kochani :)

Dziękuję Wam bardzo za życzenia  :)

Dziękuję za odwiedziny i każde słówko,
które chce wam się skrobnąć.


Obiecałam ,że będzie o sklepach wnętrzarskich w Norwegii...
Oczywiście to namiastka,mogłam zajrzeć do kilku zaledwie
 i to w małych miastach,ale co widziałam,to pokazuję.
Może mały komentarz,nie uświadczyłam nigdzie "badziewia".Wszędzie ładne wzornictwo,
także produkty z Chin,ale przebrane,
oczywiście sporo też typowego dizajnu skandynawskiego.
Dzisiaj większe formaty,czyli troszkę mebli a w kolejnym poście pokażę dekoracje i inne durnostojki.















Pozdrawiam Was tymczasem majowo i życzę pięknego weekendu :)
Renata

22 komentarze:

  1. Ty to masz szczęście. Norweskie sklepiki z domowymi sprzętami - marzenie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne, zazdroszczę , takie widoki !!!!, Chodziłabym godzinami , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spokojne wnętrza, sporo delikatności, którą lubię, Pozdrawiam i słońca w weekend życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. oj połaziłabym po tych norweskich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne te ostanie szare rattany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym pobuszowała w takich sklepach ;p
    Miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna relacja, przeniosłaś nas w norweski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wszystko wygląda:))) Z chęcią bym w takich sklepach czegoś poszukała, z pewnością nie jedno by się przydało, już ze zdjęć kilka rzeczy mi się podoba:))) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, pobuszowałoby się w takim sklepie... :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, a najfajniej by było usiąść na tych fotelach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te wszystkie mebelki:):):) oj chętnie bym takie sklepiki pozwiedzała!!!!:):):)
    Dziękuję ci Renatko za tą relację, bo mogłam pozwiedzać chociaż wirtualnie:):):)
    pięknej niedzieli kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy sama do swojego domu bym sobie kilka z nich kupiła szkoda że u nas nie ma takiego fajnego wyboru wszystko robią na 1 kopyto niestety :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Można poszalec w takim sklepie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym zamieszkać w tym sklepie;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Renatko, dziękuję za relację i czekam na następne:) Jeszcze raz miłego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności, z pewnością nie wyszłabym z kwitkiem, za to z pustymi kieszeniami :D
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne meble na taras,takie ażurowe metalowe i kolor ok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh co ja bym dala zeby to zobaczyc na zywo, dotknąć! Cudownie, ze nam to pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre pomysły bardzo ciekawe. Nie spotkałam się z takimi w Polsce. A co do ogólnego wystroju - niewiele różni się od wystroju dobrych sklepów meblarskich w PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Denerwuje mnie ten blog, bo jak tylko na niego wejdę, widzę tak piękne rzeczy, że moje marne próby urządzania, malowania i dekorowania moich wnętrz wydają się taaakie banalne. Tak czy inaczej trudno się oderwać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)