wtorek, 4 lutego 2014

kwiatowe szaleństwo

Witajcie kochani:)

Dziękuję
  jeszcze raz za Wasz udział w zabawie
oraz za głosy na mojego bloga:)
Dzięki Wam pnę się w górę,walczę do czwartku!


Tego posta przygotowałam latem,pomyślałam,że przyjdzie moment doskonały by go opublikować
To właśnie taki zimowy dzień 
z tęsknotą za ciepłem i latem:)

Zapraszam do Łodzi  do Ogrodu Botanicznego,
można podziwiać połacie tulipanów,
peoni,różaneczników.
Widok kilkunastu gatunków peoni w setkach egzemplarzy zrobił na mnie wielkie wrażenie,
co widać po ilości zdjęć.
Tysiące cudnych kwiatów.
Może zaplanujecie w maju wyprawę do naszego ogrodu,zachęcam i oferuję swoje towarzystwo:)



























Mam nadzieję,zrobiło się Wam cieplutko na duszy i radośnie.
                               Ja już szukam wiosny,
    co widać w sesjach produktów do sklepu zwłaszcza:)
                                      Tak jak tutaj...


 ramki i lusterko znajdziecie  tutaj


  tacę znajdziesz  tutaj

                                
                 pozdrawiam Was ciepło i kolorowo
                                          Renata

2 komentarze:

  1. Jak pięknie, aż zatęskniłam za latem....

    OdpowiedzUsuń
  2. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo:)